کشف حجاب ابتکاری همسر شهاب حسینی + فیلم دیدنی
حجم ویدیو: 7.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

شهاب حسینی بازیگر ایرانی است . شهاب حسینی با پریچهر قنبری ازدواج کرده بود . شهاب حسینی پس از چندسال طلاق گرفت. شهاب حسینی سابقه بازی در چند فیلم سینمایی و سریال داشته است. شهاب حسینی دررابطه با نحوه آشنایی با همسرش می‌گوید: ۲۲ساله بودم که با بچه‌های تئاتر دانشگاه تهران کار می‌کردم، جوانی سرگشته از طبقه متوسط جامعه که به امکانات تفریحی متولانه دسترسی نداشت.

تا قبل از این که همسرم را ببینم قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی‌ها و آشنایی‌ها نداشت و گفت: اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارم و بنابراین موضوع را با خانواده‌ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم، دیگر تکه دوم زندگی‌ام را پیدا کرده بودم.

همسر شهاب حسینی

بعد از صبحت‌های اولیه ورسم و رسومی که در این رهگذر طی می‌شود، بعد از ۳-۴ ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال درزندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم، به همین دلیل ۳ سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

ما هم مثل زن و شوهرهای دیگر در مواردی توافق نداشتیم: در گذرگاه‌هایی به بن بست برخوردیم و در جاهایی به «مو» می‌رسیدیم اما در انتهای هر ماجرا وقتی می‌ایستادیم و به همدیگر نگاه می‌کردیم، احساس می‌کردیم واقعا یکدیگر را دوست داریم.

شهاب حسینی

امروز «شهاب حسینی» یا همان «حجت» فیلم اصغر فرهادی، صاحب ۲ پسر به نام‌های «محمد امین» و «امیر علی» است و در کنار همسرش، در کافه‌ای که در لواسان در اطراف تهران افتتاح کرده‌اند، زندگی آرام و لذت بخشی دارند.

من آن زمان سید شهاب الدین حسینی بودم. فقط همین خلاصه اینکه ما از صفر و در کنار هم شروع کردیم البته پدر و مادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند اما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد.

شهاب حسینی و همسرش

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع:وقت صبح

کدخبر: 731392 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟