فیلم توبه دنیا جهانبخت ! / اشتباهاتم را جبران می کنم !
حجم ویدیو: 1.67M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

دنیا جهانبخت به دنبال حاشیه می گردد. از عاشقی دنیا جهانبخت نسبت به ساسی مانکن شروع شد تا ازدواج دنیا جهانبخت با مهراد جم خواننده ایرانی. این روزها هم که مهراد جم از دنیا جهانبخت جدا شده است همچنان حواشی ادامه دارد. دنیا جهانبخت اخیرا فیلمی منتشر کرد.

به گزارش رکنا، بعد از آن همه جنجالی که دنیا جهانبخت بر سر رابطه با ساسی مانکن و چند نفر دیگر داشت با حضور در یک برنامه به مردم قول داد که اشتباهات گذشته اش را قبول دارد و جبران می کند وی حالا ....

جالب است بدانید که در این برنامه می گوید آن کارها را برای علاقه به ساسی مانکن انجام دادم ولی بعدها مشخص شد که اصن او نزدیک ساسی مانکن هم نبوده و همه ی این ها یک نمایش بزرگ برای جمع آوری فالوور بود.

دنیا جهانبخت شاخ و مدل مشهور اینستاگرامی به زودی پسری را به دنیا می اورد که مشهور است و یک میلیون فالوور دارد ولی پدری ندارد و درباره اینکه پدر بچه کی هست حاشیه های زیادی ایجاد شده است. اینکه می گوییم پدر بچه کیست از این جهت است که غیب شدن ناگهانی مهراد جم این سوال را پیش آورده که مگر می شود کسی بچه خودش را ول کند و برود و یا اینکه حتی در یک پیام ویدیویی نگوید که آن پسر من است ! به همین دلیل خیلی از رسانه ها می گویند بچه ی دنیا جهانبخت مال مهراد جم نیست. برخی او را به خیانت دنیا ربط می دهند و برخی می گویند ممکن است با لقاح مصنوعی ایجاد شده باشد چراکه دنیا قبلا هم دراینباره صحبت کرده بود.

منبع: پاتوق آنلاین

این  مطلب  از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

 

 

 

کدخبر: 730393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟