واکنش مادر بهاره رهنما به ازدواج با حاجی ! / عجله کن ! + فیلم
حجم ویدیو: 8.50M | مدت زمان ویدیو: 00:01:09

بهاره رهنما در یک لایو به همراه همسرش درباره نظر پدر و مادر روی ازدواجش توضیح داد. پدر بهاره رهنما با ازدواج او مخالف بود.در ازدواج اول سن بهاره رهنما 19 سال بیشتر نبود که به جدایی انجامید. بهاره رهنما در ازدواج دوم 41 سال داست و امیر همسر دومش وقتی با پدر و مادر بهاره رهنما صحبت کرد کاملا نظر آنها عوض شد و مادرش گفت تا پشیمان نشده است بله را بگو!

بهاره رهنما عشق را در آرامش می بینید

نکته جالبی که بهاره رهنما به آن اشاره می کند علاقه مند شدن به حاجی بعد از دیدنش و سکوت کردن است و اینکه منتظر وایستاد تا حاجی خودش جلو بیاید. همچنین می گوید پدرش به شدت مخالف ازدواج او بود و می گفت تو دختر خیلی کاملی هستی و نیاز به ازدواج نداری ! بهاره رهنما گفته است که دیگر در عشق به دنبال هیجان نیست بله آرامش برایش مهم است.

رابطه ریحانه پارسا و بهاره رهنما

جالب است بدانید که بهاره رهنما و همسر سابقش پیمان قاسم خانی برنامه های بزرگی برای ریحانه پارسا داشتند. مخصوصا پیمان قاسم خانی که نویسنده بزرگی است و قطعا اگر او از ریحانه پارسا حمایت می کرد و ریحانه پارسا در ایران می ماند موفقیت های بسیار بیشتری کسب می کرد تا زندگی که الان دارد. مهاجرت ریحانه پارسا هم فیلم بهاره رهنما را خراب کرد و هم پیمان را و هرچه تعریف داده بودند از ریحانه پارسا (در مصاحبه ها) آنها را سنگ روی یخ کرد. بهاره رهنما در یک مصاحبه ریحانه پارسا را برتر از سایر دهه هفتادی ها معرفی کرده بود. بهاره رهنما بازیگر زن مشهور و جنجالی می گوید دوست دارد همیشه نقش های جوان داشته باشد و آنچه از او باقی می ماند ( تصویر ثبت شده در فیلم ها و سریال ها برای آیندگان) جوانی او باشد.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 730022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟