درآمد جدید و میلیاردی نوید محمدزاده لو رفت + فیلم
حجم ویدیو: 6.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

نوید محمدزاده از سوپراستارهای سینما و تئاتر ایران است. نوید محمدزاده در اینستاگرام به ابراز احساسات نسبت به همسرش می پردازد. حضور نوید محمدزاده در تبلیغات هم پررنگ است. نوید محمدزاده با برند "سن ایچ" همکاری تبلیغاتی می کند. در این فیلم تبلیغ سن ایچ را توسط نوید محمدزاده مشاهده می کنید.

نوید محمدزاده در تبلیغات

نوید محمدزاده خیلی کم در تبلیغات حضور دارد (با توجه به شهرت زیادی که دارد واقعا حضور او کم است) اما این اواخر بیشتر در تبلیغات دیده شده گویی زندگی متاهلی خرج های خاص خودش را دارد. البته او قبلا هم نسبت به انتقاد مردم از او برای حضور در تبلیغات یک واکنش شدید داشت و گفت که من هم مانند سایر بازیگران مشهور دنیا در تبلیغات شرکت می کنم و این خودخواهی و جهان سومی است که مردم به من انتقاد کنند.

نوید و فرشته

حاشیه های حضور نوید محمدزاده در تبلیغات

او در یک مصاحبه گفته بود همانطور که مردم کارهای خیری که انجام می دهم را نمی بینند بهتر است وقتی در تبلیغات حضور پیدا می کنم هم واکنشی نشان ندهند. نوید محمدزاده بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرشته حسینی درباره فداکاری های خود در هنر این کشور صحبت می کند که با گرفتن 4 میلیون تومان حاضر شده لباس زنانه بپوشد ! نوید محمدزاده در سال 1400 حاشیه های بسیار زیادی را تجربه کرد. مهم ترین آن ازدواج با فرشته حسینی بازیگر ایرانی افغانستانی است که جنجالی شد و متاسفانه عده ی زیادی از مردم او را به خاطر این انتخابش مورد انتقاد قرار دادند و خب افرادی که برای آنها آرزوی خوشبختی کردند هم کم نبودند.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 729984 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟