فیلم حمله پژمان بازغی به محمدرضا گلزار ! / ها ! سوپر استار!
حجم ویدیو: 6.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

پژمان بازغی یکی از بازیگران چشم آبی سینما وتلویزیون ایران است. پژمان بازغی تجربه مجری گری در برنامه کودک شو را نیز دارد.پژمان بازغی همسر مستانه مهاجر کارگردان و تهیه کننده معروف ایرانی است.  پژمان بازغی درباره سلبریتی بودن در ایران صحبت کرد.

به گزارش رکنا،  در ویدئویی که در ادامه می بینید پژمان بازغی در پاسخ مجری راجع به اینکه چرا سوپر استار نشده است گفت سینمای ایران سوپر استار ندارد.

مجری نام گلزار را می آورد و بازغی هم می گوید او اگر سوپر استار بود همه فیلم های یا سریال هایش در شبکه نمایش خانگی می فروخت.مجری نام چند فیلم را می برد و به شدت از گلزار دفاع می کند اما پژمان او را جدی نمی گیرد و با اشاره به گیتاریست بودن او می گوید “فعالت سینمایی هم داشته است”

اخیر حضور گلزار در خیابان جمهوری تهران و هجوم و ازدحام مردم با انتقادات زیادی رو به رو شده است و نام او دوباره بر سر زبان ها افتاده است.بازغی چند بار اشاره می کند با گلزار دوست است ولی حرف های مجری واقعیت ندارد.

زندگی پژمان بازغی

بعد از انقلاب سال 1357 بخاطر ماموریت پدر برای محافظ از مرزهای آبی در جنوب کشور به بوشهر نقل مکان کردند و تا آخر جنگ در این شهر بودند.بعد از اتمام جنگ به تهران و سپس دوباره به رشت بازگشتند

بصورت جدی فعالیت خود از سال 1372 وقتی دانشجو بود با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان با فیلم اعتراف به کارگردانی مجید فهیم خواه شروع کرد

بعد از پایان دانشگاه به تهران رفت و از طریق تست در دفاتر بازیگری موفق شد سال 1387 در سریال آژانس دوستی در یک نقش فرعی ایفای نقش کند.

پژمان بازغی و مستانه مهاجر

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 729101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟