فیلم خداحافظی حسرت آور صبا راد از ترکیه !
حجم ویدیو: 6.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

صبا راد مجری سابق تلوزیون ایران است که مدتی قبل قید کارکردن در صدا وسیما را زد و استعفاء داد. صبا راد همسر مرتضی علی آبادی بود که بعدا از همدیگر جدا شدند. صبا راد پس از جدایی با مانی رهنما ازدواج کرد. صبا راد و مانی رهنما برای مدتی ایران را به مقصد کشور ترکیه ترک کردند. صباراد فیلمی از خانه لاکچری اش در ترکیه منتشر کرد.

به گزارش رکنا، ویدیو منتشر شده از صبا راد مجری زن سابق صدا و سیما و بلاگر اینستاگرامی امروز، از بخش های مختلف خانه اش در ترکیه را در زیر ببینید.ظاهرا صبا راد به دلایل خاصی که آنها را ذکر نکرده مجبور شده خانه اش در ترکیه را ترک کرده و به ایران بازگردد و آن همه صحبت درباره سخت بودن زندگی در ایران و ... که در یک لایو جنجالی به همراه همسرش مانی رهنما شد را نادیده بگیرد. او در تهران خانه اجاره ای خواهد داشت و هنوز هم خانه اصلی اش در ترکیه خواهد بود.

صبا راد

شایعه بارداری صبا راد در ترکیه

صبا راد در مدت حضورش در ترکیه حاشیه های فراوانی ایجاد کرده بود یکی از این حاشیه ها ماجرای بارداری او در ترکیه بود. یک عکس از صبا راد با لباس گل گلی و صورتی پف کرده در ترکیه که کنار همسرش ایستاده است شایعه بارداری او را سر زبان ها انداخته است بویژه اینکه صبار راد دستش را روی شکم برجسته اش گذاشته و شوهرش هم با لباس اسپورت که هیچ گاه در ایران به تن نکرده بود دیده می شود.هنوز صبا راد در این خصوص و شایعات اظهار نظری نکرده است و همین بارداری اش را قوت داده است. صبا راد (فاطمه راد) مجری توانای تلویزیون کشور است. صبا راد متولد 30/8/59 می باشد. صبا راد از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. صبا راد یکی از مجریان معروف صدا و سیما بود.

صبا راد

صبا راد

صبا راد

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 728948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟