کمک های مهناز افشار به مردم ایران + فیلم ادعاهای عجیب!
حجم ویدیو: 3.59M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43

مهناز افشار از 21 سالگی جلوی دوربین رفت. مهناز افشار پس از مهاجرت از ایران حواشی زیادی داشته است. به تازگی مهناز افشار در فستیوال فیلم کوتاه فرانکفورت حضور یافت. استایل مردانه مهناز افشار در این فستیوال جلب توجه کرد. مهناز افشار در لایوی اینستاگرامی درباره کمک مالی به مردم ایران صحبت می کند.

به گزارش رکنا،مهناز افشار بازیگر زن مشهور ایرانی که چند سالی است مهاجرت کرده و در آلمان زندگی می کند از کمک های مالی که به مردم ایران کرده (وقتی خارج از کشور بوده) سخن گفته است.

ادعای بسیار جالب رد کمک های اهدایی مهناز افشار به یکی از استان های محروم که واکنش رسمی به دنبال نداشته است . او داستان بسیار عجیبی از کمک کردن به مردم سیستان را تعریف می کند (زمانی که خارج از ایران بوده است) که با او برخورد می شود که البته این را هم بگوییم ادعای او در حد تعریف شفاهی است و مدرکی نشان نداده است. جالب است بدانید مهناز افشار 14 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد ولی با اینحال تبلیغی در صفحه خود انجام نمی دهد و اکثرا کارهای خیر می کند، بازیگران زیادی هستند که تنها با یک میلیون فالوور فقط به فکر تبلیغات و کسب درآمد از شهرت خود هستند.

کشف حجاب مهناز افشار

مهناز افشار

شاید تنها بازیگر زن ایرانی که نه می توان گفت کشف حجاب کرده و نه می توان گفت حجاب دارد مهناز افشار است. او برخی مواقع با به انتشار گذاشتن تصاویری که حجاب ندارند باعث به وجود آمدن حاشیه هایی می شود، هرچند در خارج کشور است ولی طرفدارانش عادت نکرده اند او را بی حجاب ببینند. مدتی قبل مهناز افشار از سازمان جهانی بهداشت درخواست کرد که به کمک ایران بیاید. مهناز افشار بازیگر خوب سینما در 21خرداد 1356 در تهران متولد شد. مهناز افشار دیپلم دبیرستان را در رشته تجربی گرفت و بازیگری را در کلاس‌های حمید سمندریان تعلیم و با گمشده وارد دنیای بازیگری شد او با بازی در فیلم آتش بس در کنار محمدرضا گلزار به شهرت زیادی رسید.

مهناز افشار 1

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد

کدخبر: 728841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟