فیلم کرشمه های نیوشا ضیغمی با حرکات ابرو و گردن برای شوهرش !
حجم ویدیو: 1.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

نیوشا ضیغمی بازیگر متولد تابستان است. نیوشا ضیغمی به تیر و کمان بازی علاقه دارد. نیوشا ضیغمی یک دختر به نام لنا دارد. نیوشا ضیغمی گاهی در اینستاگرام فعال است . نیوشا ضیغمی عکس ها و فیلم های بسیاری را از خودش منتشر می کند.

به گزارش رکنا، نیوشا ضیغمی با همسرش به کنسرت رفت و فیلم هایی از آن را در فضای مجازی منتشر کرد. او قسمتی از آهنگ را برای همسرش هم خوانی مرد.

عکس های جدید نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی : ذهنم واسه پول خوب کار میکنه !

خانم نیوشا ضیغمی بازیگر زن مشهور ایرانی در یک مصاحبه اینترنتی که درباره زندگی شخصی خود توضیح می داد درباره این سوال که به خاطر پولدار بودن شوهرش با او ازدواج کرده ؟ پاسخ داد: به خاطر پول با آراش ازدواج نکردم، من مغز اقتصادی دارم، 18 سالم بود ماشینم رو فروختم، وام گرفتم خونه خریدم، دادمش اجاره و از اجارش وامم رو تسویه کردم، مغزم برای پول خوب کار میکنه.

ازدواج نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 89 ازدواج کرد و آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان همسر نیوشا ضیغمی است. آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بهمن ماه سال 96 هم مراسم افتتاحیه گالری نقره آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی با حضور هنرمندان و چهره های سرشناس کشورمان برگزار شد. همسر نیوشا ضیغمی از مدت ها قبل از ازدواج از او شناخت نسبی داشت و به او علاقه مند بود تا اینکه با یک برنامه از پیش طراحی شده سرمایه گذاری فیلم را برعهده گرفت و این ماجرا منجر به آشنایی و در نهایت ازدواج این زوج شد.

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 728341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟