فیلم کوتاهی از برنامه همرفیق با حضور 2 آقای بازیگر
حجم ویدیو: 5.09M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

سام درخشانی متولد تابستان 1354 در تهران است. سام درخشانی  بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. سام درخشانی دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. سام درخشانی مدتی مجری مسابقه تلویزیونی ایران بود.

به گزارش رکنا، در برنامه ای که سام درخشانی و پژمان جمشیدی با هم حضور داشتند سام درخشانی درباره متاهل شدن و اینکه دیگر نمی تواند به مهمانی های مجردی پژمان جمشیدی برود صحبت کرد که پژمان گفت دیگه ادامه نده !

سام درخشانی قبلا هم به مهمانی های فوتبالیست ها و پژمان جمشیدی اشاره کرده بود. جالب است بدانید که سام درخشانی فوق العاده آدم خانواده دوستی هست و خیلی موقعیت ها پیش امده که به دلیل متاهل بودن نرفته است. مثلا در یک نمایش خارج از تهران به دلیل اینکه هتل جدا نگرفته اند و قرار بوده در یک ویلا باشند نرفت !

سام درخشانی

اقامت جنجالی سام درخشانی در کانادا

پدرم به من اقامت کانادا داد و من هم به بچم این هدیه را داده ام تا فرصت این را داشته باشد در شرایطی بهتر زندگی کند ! یکی از حاشیه های بزرگ زندگی سام درخشانی به دنیا آوردن فرزندش در کانادا و دادن اقامت به او است. البته آقای درخشانی خودش هم اقامت کانادا دارند. او در توضیح دلیل این کارش گفته که من خواستم یک هدیه برای تولد به فرزندم بدهم و این را دادم. رامبد جوان دیگر بازیگری بود که به دنیا آوردن فرزندش در کانادا حاشیه های زیادی را به دنبال داشت . سام درخشانی (زاده ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. سام درخشانی دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. او مدتی مجری مسابقه تلویزیونی ایران بود.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 727567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟