تغییر فاحش چهره دنیا جهانبخت در لایو اینستاگرام + فیلم
حجم ویدیو: 2.75M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

دنیا جهانبخت همچنان از اینکه مهراد جم او و فرزندش را ترک کرده است شوکه است. آنچه دنیا جهانبخت در صفحه اینستاگرامش منتشر می کند گواه این حرف است. کاربران از دنیا جهانبخت و دلیل رفتن مهراد جم سوال پرسیده اند که دنیا جهانبخت هم در استوری هایی به این سوالات پاسخ داده است. در ادامه گوشه هایی از پاسخ دنیا جهانبخت را ببینید.

مهراد جم خواننده که این روزها بسیار معروف شده و به اعتقاد بسیاری این شهرت را مدیون دنیا جهانبخت است بعد از یک سال و چند ماه عشق و عاشقی دنیا را ول کرد و به ایران برگشت.

برگشتن مهراد به ایران هم خالی از حاشیه نبود و حالا دنیا جهانبخت از روزهای واپسینی که مهراد پیش او بود و همچنین دلیل بازگشت مهراد به ایران گفت.

پاسخ دنیا جهانبخت به کاربران

دنیا جهانبخت با انتشار استوری و در پاسخ به سوالی درباره اینکه چطور شد مهراد او و فرزند به دنیا نیامده اش را ترک کرد و به ایران برگشت به کنایه نوشت:

دلش برای خیابون امیری و خیابون بِرِیم و دهکده آبادان و ماهی کبابی های باباش و بچه محل هاشون و آغوش گرم خانواده و راهروهای ارشاد و صد البته گریه و زاری مسعود ج و عشقِ وطن و رفیقهاش و احتمالا استیج تنگ شده بود و ما هم توریست بودیم این وسط!

استوری دنیا جهانبخت

به نظر می رسد دنیا جهانبخت حالا و بعد از اینکه مهراد او را ترک کرد و به ایران برگشت از او کینه به دل گرفته و پیشتر در یک استوری گفته بود اتفاقی که روز آخر و دم آسانسور برای او افتاد رو هیچ وقت فراموش نخواهد کرد.

اما ماجرای دنیا جهانبخت و مهراد جم چه بود؟

دننیا حالا در توضیح این اتفاق تلخ برای هوادارانش نوشت: روز آخری و دم آسانسور افتادم به پاش و گفتم نرو و با کلی اشک و جیغ التماس کردم اما مهراد منو پرت کرد اونور و دکمه صفر آسانسور رو زد و رفت...

استوری مهراد جم

اون صحنه تنها صحنه ای که هیچ وقت فراموش نخواهم کرد.

وقتی دنیا به خاطر رفتن مهراد زشت شده بود!

دنیا جهانبخت چندی پیش و در واکنش به انتقاد مردم به زشت شدن صورتش می گوید دلیل آن ناراحتی از رفتن مهراد جم است.

او همچنین در پاسخ به سوال کاربران که می گویند کی پیشته می گوید هیچ کس تنهایی مطلق ! شاید این اولین بار باشد که در تمام زندگی دنیا جهانبخت او تنهاست ! التبه اگه راست بگوید.

منبع : شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 726947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟