انتقام عکاس از عروس و داماد جنجالی شد

 عکاس ها جزو مهمترین قسمت هر مراسم عروسی هستند ، چون آن ها کسانی هستند که خاطرات زیبایی از روز عروسی شما را ثبت می کنند. مهم است که به هیچ قیمتی عکاس ها را ناراحت نکنید تا مبادا این ناراحتی، مثل عروس و داماد ماجرایی که در ادامه خواهید خواند، تاثیر منفی بر مراسم خودتان داشته باشد. خانم عکاسی، به دلیل درخواست یکی از دوستانش تصمیم گرفت تا با هزینه ی کم، تصویر برداری مراسم زوجی را بپذیرد که قصد نداشتند پول زیادی برای عکاسی و فیلمبرداری مراسم ازدواجشان خرج کنند، برای همین خان عکاس با درخواست دوستش موافقت کرد تا با مبلغ کمی بهترین کار را برای این عروس و داماد ارائه دهد.

عکاس عروسی

به دلیل محدودیت در صرف هزینه، کار و موقعیت کمی برای عکاس دشوار بود و او باید با کمترین امکانات و در فضاهایی که ابزار و شرایط مورد نیاز چندان محیا نیست به کارش بپردازد. کار در این وضعیت برای این خانم عکاس راحت نبود اما او به دلیل خواهش دوستش سعی داشت همه چیز را تحمل کند اما مسئله ای که کار را برای او غیرقابل تحمل کرد، رفتار نامناسب این زوج با وی بود.

رفتار نادرست داماد در مقابل گرسنگی و خستگی عکاس

آنها از ساعت 11 تا 17:30 مشغول عکسبرداری و فیلمبرداری بودند، آن هم بطور فشرده که منجربه خستگی زیاد خانم عکاس شده بود. عکاس جوان در خلال کار چندین بار از آقای داماد خواست تا کار را برای خوردن آب و غذا و استراحت متوقف کنند اما او نپذیرفت.

وقتی نوبت به سرو شام رسید، خانم عکاس پس از اتمام تصویر برداری از جزئیات، قصد داشت شام بخورد که عروس و داماد مانع این کار او شدند و به او گفتند که نباید فعلا چیزی بخورد چراکه ممکن است صحنه و تصویر بیادماندنی را از دست بدهد.

عکاس جوان به این زوج گفت که از صبح چیزی نخورده و الان دچار ضعف است و باید غذایش را بخورد اما آقای داماد به او گفت که برای خوردن غذا به این مراسم نیامده و باید پس از اتمام مراسم شام بخورد.

این رفتار باعث واکنش تند خانم عکاس شد و تصمیم گرفت خساست و برخورد زشت این زوج را به شدیدترین شکل ممکن جبران کند، برای همین تمام تصاویر و ویدئوهای ضبط شده از آن روز را به طور کامل حذف کرد.

زمانیکه زوج جوان متوجه این اقدام عکاس شدند، غوغایی بپا شد که قطعا برایتان قابل پیش بینی است و نیازی به ورود به جزئیاتش نیست. حالا عروس و داماد در یک سو و عکاس جوان در سوی دیگر، درگیر این ماجرا شده اند و هر کدام حق را به خودشان میدهند.

خانم عکاس می گوید:عروس و داماد بسیار خود خواهی بودند و با وجود اینکه دستمزد کمی برایم تعیین کرده بودند و من بخاطر دوستم این مسئله را پذیرفتم، حتی اجازه خوردن یک لیوان آب را هم بمن ندادند و رفتارشان بشدت زشت بود برای همین لایق چنین عکس العملی بودند.
نمناک
این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

 

کدخبر: 726247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟