شرط عادل فردوسی پور برای بازگشت به شبکه ۳ !

 عادل فردوسی پور  مجری  ورزشی و یکی از نمادهای محبوب ورزشی میان مردم است. عادل فردوسی پور اطلاعات بالایی در زمینه فوتبال دارد.چند سالی است که عادل فردوسی پور در تلویزیون حضور ندارد. جای خالی عادل فردوسی پور در برنامه های ورزشی به چشم می خورد. عادل فردوسی پور شرط خود را برای بازگشت به تلویزیون اعلام کرده است.

به گزارش رکنا،در آخرین تماسی که با عادل داشتیم از بازگشت به شبکه سه خبر خاص و جدیدی نداشت اما او قبلا گفته بود که فقط به شرطی بر می گردد که با برنامه ۹۰ برگردد.

بسیاری از فوتبالدوستان دلشان برای عادل و برنامه ۹۰ و حتی شنیدن صدای عادل در هنگام گزارش بازی‌های داخلی و خارجی تنگ شده اما به هر حال بعید است عادل بپذیرد که بدون برنامه ۹۰ به شبکه سه برگردد چون او این برنامه را مثل فرزندش دوست دارد. تازه در آن صورت باید دید تکلیف میثاقی و برنامه فوتبال برتر چه می شود؟

پارسال مدیر شبکه سه مصاحبه کرد و گفت ما به عادل گفتیم برگردد و بازی‌ها را گزارش کند اما او قبول نکرد.

در حال حاضر هم همه چیز در حد حرف است و بعید به نظر می رسد حداقل به این زودی ها اتفاق خاصی رخ بدهد اما مسلما بازگشت احتمالی عادل به شبکه سه و بازگشت برنامه ۹۰ به کنداکتور این شبکه برای همه فوتبالدوستان ایرانی اتفاقی جذاب و هیجان انگیز است. حتی جذاب تر از شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر.

منبع:  رویداد 24

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 726047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟