فیلم جنجالی از همسر بی حجاب پیمان قاسم خانی در حال ورزش
حجم ویدیو: 3.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

پیمان قاسم خانی از نویسندگان تیزهوش کشورمان است. پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما بوده است. پس از طلاق  پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی ازدواج کرد. همسر جدید پیمان قاسم خانی به ورزش ظاهرا علاقه مند است. در این فیلم همسر پیمان قاسم خانی را در حال انجام حرکات ورزشی می بینید.

ویدیویی که میترا ابراهیمی همسر جدید و جوان پیمان قاسم خانی از ورزش کردن خودش منتشر کرده سوژه رسانه ها شد.

میترا ابراهیمی این روزها به همراه پیمان قاسم خانی در اسپانیاست. و جالب اینجاست که شایعاتی درباره حضور مارال فرجاد و مهراب قاسم خانی هم به همراه آنها منتشر شده است.

میترا ابراهیمی روانشناس خارجی

همسر جدید پیمان قاسم خانی که بعد از طلاق بهاره رهنما با او ازدواج کرده در حال تحصیل است. خانم ابراهیمی این روزها در خارج از کشور هستند و گویا برای تحصیل رفته اند. میترا ابراهیمی متولد ۱۳۶۸ است. او لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی دارد.

ابراهیمی به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد، اما در چندین دوره ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد. ازدواج دوم پیمان قاسم خانی چگونه انجام شد ؟ بعد از طلاق بهاره رهنما دومین جنجال این رابطه ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی بود.

ازدواج پیمان قاسم خانی علنی شد

پیمان قاسم خانی بعد از چند سال تنهایی در تیر ماه 1399 از میترا ابراهیمی ، دختر مستندساز و روانشناس درخواست ازدواج کرد این خبر اما بعد از رسانه ای شدن با تکذیب خانم ابراهیمی مواجه شد و ایشان اعلام کردند صفحه دوم شناسنامه ام هنوز سفید است. در نهایت بعد از هفت ماه اسفند 99 عروس خانه بله را گفتند و پیمان قاسم خانی رسما برای بار دوم با خانم متیرا ابراهیمی ازدواج کرد.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 725836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟