جواب دندان‌شکن بهاره رهنما به کسانی که به او پیرزن می گویند!

 بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در اراک بازیگر ، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است. بهاره رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد بهاره رهنما در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد .بهاره رهنما یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد 1343 و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد . پدر بهاره رهنما مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد.

به گزارش رکنا،چندی پیش بهاره رهنما که یکی از بازیگران معمولا پرحاشیه به حساب می‌آید، در یک لایو به فردی که او را پیرزن خطاب کرده بود، جواب کوبنده‌ای داد!

 او کاملا بداهه و بدون فکر کردن پاسخ داد: «عزیزی که به من می‌گویی پیرزن! بدان و آگاه باش که من اصلا از این حرفت ناراحت نمی‌شم. چون من وقتی پیر بشم حتما از آن پیرزن‌هایی هستم که خیلی دوست‌داشتنی می‌شم هر چقدر که پیرتر بشم!

و دوم اینکه یک زن به اندازه کافی عاقله و وقتی پیشوند «پیر» بهش اضافه می‌شه یعنی یک زن فرزانه و قطعا من پیرزن خیلی جذابی هستم! »

بهاره رهنما در لایو اینستاگرام: من پیر هم بشم پیرزن بسیار جذابی می‌شم!

بهاره رهنمای با اعتماد به نفس

این پاسخ بهاره رهنما بسیار مورد توجه دوستدارانش و حتی کسانی شد که خیلی او را قبول ندارند!

واقعا اگر بهاره رهنما این روحیه‌ی عالی و سرشار از اعتماد به نفس را نداشت، تا این حد موفق نمی‌شد و خیلی وقت پیش بازیگری را کنار می‌گذاشت!

به نظرم باید یک جلسه‌ی آموزشی با همکارش خانم سحر زکریای عزیز هم ترتیب دهد تا او هم دیگر اینقدر زود از حرف و حدیث‌ها ناراحت نشود و واکنش نشان ندهد.

منبع: ساعدنیوز

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

 

 

 

کدخبر: 724678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟