شوخی عجیب پرسپولیسی‌ ها با زن مهدی قائدی + فیلم
حجم ویدیو: 404.89K | مدت زمان ویدیو: 00:00:07

مهدی قائدی فوتبالیست کشورمان ازدواج کرده است. مهدی قائدی متولد آذرماه است. عکس های مختلفی از مهدی قائدی و همسرش در فضاهای مجازی پخش شده است اما مادر همسر مهدی قائدی را تا به حال ندیده اید. در ادامه بیشتر از  مهدی قائدی بخواندید.

مهدی قائدی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی فوتبالیست استقلالی است. ستاره معصومی و مهدی قائدی در تاریخ 10 دی 1398 ازدواج کردند. خبری که در رسانه ها بسیار درباره ازدواج ستاره معصومی و مهدی قائدی پیچیده است بزرگ بودن ستاره معصومی از همسرش مهدی قائدی است.  ستاره معصومی همسر مهدی قائدی فیلم جنجالی دیگری را در فضای مجازی منتشر کرد که واکنش تند بسیاری از کاربران را در پی داشت.

پرسپولیسی ها در واکنش به صحبت های اخیر مهدی قائدی که همسرش را بهترین مشاورش خوانده بود، این فیلم را منتشر کردند.

مهدی قائدی و همسرش ستاره

ستاره معصومی فیلمی را در حال خرید از پاساژی در امارات منتشر کرده است. این در حالی است که کاملا حجاب خود را کنار گذاشته و این بی حجابی با نشر دادن در فضای مجازی ترویج می کند. اما سوال دیگر مردم علت انجام این کارهای عجیب توسط برخی ورزشکاران و فوتبالیست های جوان ماست

ویدئو جنجالی از همسر مهدی قائدی

همسر مهدی قائدی شاخ اینستاگرام است

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی که به یک شاخ اینستاگرامی تبدیل شده، عکسی از خود در کنار مادر و برادرش منتشر کرد.

نکته جالب این عکس، مادر او است که بسیار جوان به نظر می‌رسد و احتمالا در سنین میانسالی باشد.

زندگی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

زندگی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بیشتر خبر از دنیای رو به کشفی می‌دهد که در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید. علاقه او به سگ‌ها در بیشتر تصاویر اینستاگرامی مشهود است. البته مهمترین موضوعی که در خصوص ستاره معصومی باید گفت ارتباط بسیار خوبی است که او با مهدی قائدی بازیکن استقلال دارد.

همسر مهدی قائدی در صنعت مدلینگ

مرور فعالیت‌های همسر مهدی قائدی نشان می‌دهد که احتمالا باید به زودی او را در زمینه مدلینگ جزو فعالان قابل توجه دید. این موضوع را البته باید از تعداد فالوورهای اینستاگرام او نیز فهمید. او چند وقت پیش در پستی از ۱۰۰ کا شدن فالوورهایش اظهار خوشحالی کرد و از آن‌ها تشکر نمود. البته تعداد فالوورهای اینستای او در حال حاضر ۵۴۷ کا فالوور دارد

قایدی

از دیگر مواردی که باید در خصوص او گفت علاقه و البته ظرفیت او در تبلیغات اینستاگرامی است. استوری‌های هایلایت شده او نشان میدهد که شاید به زودی باید شاهد تبلیغات از طرف همسر بازیکن ریز نقش استقلال باشیم.

زندگی شخصی ستاره معصومی با ستاره استقلال روزهای خوبی دارد. بعد از ازدواج ستاره معصومی با مهدی قائدی شائبه بزرگتر بودن او از همسرش دهان به دهان چرخید اما هیچیک از آن‌ها در مورد آن واکنشی ندادند. او در صفحه اینستاگرام خود درباره ازدواجش نوشت یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.

زندگینامه مهدی قائدی

قائدی

مهدی قائدی که به گفته خودش قایدی درست است نه قائدی، متولد چهاردهم آذرماه سال ۱۳۷۷ می باشند و زاده خطه جنوب کشورمان و در شهر بوشهر می باشند.

در خانواده ای ۵ نفره رشد کرده است و یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

از کودکی به فوتبال علاقه داشتند و جسته و گریخته از سن ده سالگی بازی را در فوتبال شروع می کند و در تیم پایه فوتبال ایرانشهر شهر بوشهر به میدان می رود.

حدود ۸ سال در این تیم باقی می ماند و پس از اتمام ۱۸ سالگی به رده بزرگسالان این تیم منتقل می شود و در آنجا درخشش بی نظیری از خود نشان می دهد.

او در این دوره برای تیم اش ده گل به ثمر می رساند و از این حیث به عنوان پدیده لیگ یک را از ان خود می کند و توجهات باشگاه های برتر کشور را به تکنیک خود جلب می کند.

منبع : شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 724353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟