نظر نیوشا ضیغمی درباره چاق و تپل بودن ! + فیلم
حجم ویدیو: 4.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی است که مدتی است کم کار شده است. نیوشا ضیغمی متاهل است و چندی پیش مادر همسر نیوشا ضیغمی فوت شد. نیوشا ضیغمی در یک لایو اینستاگرامی با بهاره رهنما شرکت کرد. صحبت های نیوشا ضیغمی را درباره چاقی مشاهده کنید.

نیوشا ضیغمی در یک لایو با بهاره رهنما بود که بحث بر سر وزن رسید و شروع کرد به انتقاد از چاقی ولی بعد از آنکه متوجه شد بهاره رهنمای عزیز هم از آن دسته افراد است شروع کرد به اصلاح حرف خودش (البته خود خانم نیوشا ضیغمی هم لاغر نیستند)

این صحبت نیوشا ضیغمی برای جلوگیری از حاشیه باشد یا نه ما هم معتقدیم افراد تپل خیلی مهربان و بامزه هستند، اندام خودتان را هرجور که هست دوست داشته باشید و اگر روزی خواستید رژیم بگیرید و وزن کم کنید فقط به خاطر دل خودتان باشد !

نیوشا ضیغمی : ذهنم واسه پول خوب کار میکنه !

خانم نیوشا ضیغمی بازیگر زن مشهور ایرانی در یک مصاحبه اینترنتی که درباره زندگی شخصی خود توضیح می داد درباره این سوال که به خاطر پولدار بودن شوهرش با او ازدواج کرده ؟ پاسخ داد: به خاطر پول با آراش ازدواج نکردم، من مغز اقتصادی دارم، 18 سالم بود ماشینم رو فروختم، وام گرفتم خونه خریدم، دادمش اجاره و از اجارش وامم رو تسویه کردم، مغزم برای پول خوب کار میکنه.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 724297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟