عکس شیطون بلایی پریناز ایزدیار ! / بی فیلتر و نچرال ! + عکس

پریناز ایزدیار بازیگر دوست داشتنی و جوان ایرانی است که با سرعت و البته تلاش فراوان خود توانست پله های ترقی  را بالا برود و حالا خود به یکی از هنرمندان بسیار معروف سینما تبدیل شود.پریناز ایزدیار ابتدا با بازی در نقش یک روح در سریال «پنج کیلومترتا بهشت» در کنار مهدی سلوکی دیده و شناخته شد. سپس پریناز ایزدیار با بازی در سریال «زمانه» همراه با حمید گودرزی به معروفیت خوبی رسید. پریناز ایزدیار حالا نزدیک به 4 میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش دارد و از حواشی به دور است.پریناز ایزدیار به تازگی 36 ساله شده اما همچنان جوان و درخشان می باشد.

پریناز ایزدیار به تازگی تصویری از خود در ماشین منتشر کرد که چهره ای کاملا نچرال دارد و برعکس بسیاری از خانم های بازیگر از فیلتر اینستایی نیز استفاده نکرده است. ایزدیار در کپشن پستش نوشت:

پریناز ایزدیار

حیف که تابستون کوتاهه

۱۴۰۰/۷/۱

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد.

خانواده او موافق تحصیل او در رشته بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشته تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به هنر تغییر رشته داد. پدر ایشان یکی از مخالف های سر سخت وی بود و مایل بود که او وکالت بخواند ولی برعکس مادرش علاقه زیادی داشت که او بازیگری را ادامه دهد.

پریناز ایزدیار ازدواج نکرده و مجرد است.

پریناز ایزدیار

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: شایانیوز

کدخبر: 724058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟