امیر جعفری : دولت نباید به مردم پول یارانه دهد + فیلم
حجم ویدیو: 2.87M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

امیر جعفری بازیگر معروف ایرانی است.امیر جعفری درتابستان 1353 در تهران به دنیا آمد. امیر جعفری دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است. امیر جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت. امیر جعفری تا به حال پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده است.

امیر جعفری در یک ویدیو از آقازاده و فرزندان وزرا که با ماشین های لاکچری دور دور می کنند حمایت کرده بود و گفته بود زحمت کشیده اند و مردم نباید به آنها گیر بدهند. بعد که جنجالی های زیادی ایجاد شد در یک ویدیو نسبت به صحبت های گذشته اش اینگونه واکنش نشان داد و آنها را اصلاح کرد. در ویدیو زیر تماشا نمایید :

منظور امیر جعفری  از پول دادن دولت به مردم یارانه است. او بارها به یارانه دادن و صف مرغ و ... اعتراض کرده است.

ریما رامین فر و امیر جعفری

امیر جعفری

امیر جعفری در یک مصاحبه اعلام کرده بود که همه ی اموال خود را به نام همسرش کرده است. قطعا خانم ریما رامین فر به دلیل حضور در سریال پایتخت شهرت بیشتری نسبت به امیر جعفری دارد. امیر جعفری همسر ریما رامین فر است که یکی از مشهورترین بازیگران زن تلویزیون است که با سریال پایتخت به شهرت زیادی دست یافته است. امیر جعفری در شهریور ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. وی دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است. جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت. او تا به حال پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده است. وی بازیگری در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد.
برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

کدخبر: 723882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟