گلشیفته فراهانی : نمی تونم همه را راضی نگه دارم ! + فیلم
حجم ویدیو: 5.58M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

گلشیفته فراهانی از بازیگر ایرانی است. چند سال است که گلشیفته فراهانی از کشور مهاجرت کرده است. جنجال ها پیرامون گلشیفته فراهانی پس از مهاجرتش از کشور بسیار زیاد بوده و هنوز ادامه دارد. در یک فیلم گلشیفته فراهانی گفته است که ما نمی توانیم فردیت آدم ها و آنچه خلاف نظر ماست را قبول کنیم. همچنین گلشیفته فراهانی معنقد است که نمی شود همه را راضی نگه داشت. همیشه یکسری افراد به شما فحش و ناسزا می گویند و عده ای هم شما را دوست دارند.

گلشیفته فراهانی زندگی ایرانی ها و اروپایی ها را مقایسه کرد

یکی از جالب ترین مصاحبه های گلشیفته فراهانی درباره مقایسه مردم ایران و اروپا بود : زندگی مردم اروپا نسبت به ایران خیلی متفاوت است. ما ایرانی‌ها مانند بسیاری از مردم خاورمیانه خیلی آینده نگر نیستیم…

این صحبت های گلشیفته فراهانی زیاد مورد تایید مردم قرار نگرفت و حاشیه هایی را به همراه داشت : ما در ایران هر روز را خیلی سخت کار می‌کنیم.برای اروپایی‌هایی که به ایران می‌آیند فکر می‌کنند ایران کشور عجیبی است.چون می‌بینند مردم در زمان حال زندگی می‌کنند و خیلی به آینده فکر نمی‌کنند.

در فرانسه و در اروپا همه در این تفکر هستند که آینده خود را بسازند. خیلی حواس شان جمع آینده هست. در اروپا همه چیز حساب شده است. برای من شهر تهران، نیویورک خاورمیانه است. حدود ۴۰ میلیون ایرانی با میانگین سنی ۱۸ تا ۳۲ سال در ایران زندگی می‌کند. پس کشور جوان و پویایی است….مثلا هنر در ایران یک امر حیاتی و خالص است. برای ما ایرانی‌ها هنر به اکسیژن می‌ماند. راهی برای ابراز وجود جوانان ایرانی است. در ایران نویسندگان بزرگ، روشنفکران، موسیقی‌دان‌های بزرگی داریم.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 723416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟