پیش بینی عجیب پیمان قاسم خانی از آینده ریحانه پارسا + فیلم
حجم ویدیو: 2.09M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

پیمان قاسم خانی از نویسندگان بنام ایران است. محراب قاسم خانی برادر پیمان قاسم خانی هم در عالم نویسندگی بسیار موفق است. پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما از بازیگران مشهور کشورمان است. در یک مصاحبه پیمان قاسم خانی نظرش را درباره ریحانه پارسا بیان کرد. پیمان قاسم خانی آینده ریحانه پارسا را در عالم بازیگری بسیار درخشان می دید به شرطی که خل بازی های معروفش را کنار بگذارد!

پیمان قاسم خانی درباره ریحانه پارسا چه گفت؟

پیمان قاسم خانی به عنوان یکی از مشهورترین نویسندگان ایرانی که برای خیلی از ستارگان فیلمنامه نوشته از آینده درخشان ریحانه پارسا می گوید که متاسفانه از ایران رفت و همه آنها را خراب کرد. دختر با استعداد دنیای بازیگری بعد مهاجرت به ترکیه به یکباره همه پل های پشت سرش را خراب کرد به طوری که الان خودش هم نمی داند که می خواهد چه کار کند او روزی پشیمان و گریان است روزی هم خندان و شاد البته که پشت پرده خنده هایش هم غمی نهفته است.

آیا ریحانه پارسا گلشیفته دوم است ؟

مردم درباره راهی که ریحانه پارسا می رود می گویند که او فکر می کند مثل گلشیفته خواهد شد ولی اشتباه می کند.  ریحانه وقتی که مهاجرت کرد هوای گلشیفته شدن در سر داشت و دقیقا به همین دلیل هم هر از گاهی عکس هایی برهنه از خودش منتشر می کرد اما تمام کسایی هم که گلشیفته را قبول ندارند و رفتارش را نقد می کنند اذعان دارند که او بازیگری توانمند است و فاصله ریحانه و گلشیفته از زمین تا آسمان است.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 723395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟