دنیا جهانبخت و مهراد جم مادر و پدر می شوند !
حجم ویدیو: 2.51M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

دنیا جهانبخت از افرادی است که در اینستاگرام حسابی معروف شده است. دنیا جهانبخت مدتی عاشق ساسی مانکن بوده است. دنیا جهانبخت با مهراد جم خواننده ایرانی ازدواج کرده بود که گویا در دوران بارداری دنیا جهانبخت همسرش او را ترک کرد. در این فیلم صحبت های دنیا جهانبخت را درباره فرزندش ببینید.

لایو دنیا جهانبخت در اینستاگرام

خانواده مهراد جم در واکنش به بارداری دنیاجهانبخت ادعا کردند که بچه دنیاجهانبخت را به عنوان فرزند خانواده قبول ندارند. دنیا جهانبخت سعی دارد ثابت کند که این بچه برای مهرداد جم است اما واقعیت ماجرا چیست هنوز نامشخص است.

دنیا جهانبخت یکی از مشهورترین شاخ‌های مجازی طبق روال همیشه یک لایو گذاشت.

در بخشی از این لایو او خصوصیات پسرش را که در شرف به دنیا آمدن است بر می‌شمرد که خوشگلی و با معرفت بودن هم جزو آن‌ها است.

رابطه دنیا جهانبخت و مهراد جم

دنیا جهانبخت و مهراد جم با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از رابطه عاشقانه خود گفتند که در ۲۴ ساعت بعد با موجی از کامنت‌ها و بازتاب‌های در میان کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

در آخرین روز مهر ۹۹ و در آستانه انتشار سورپرایز اکتبر ۲۰۲۰ میلادی رئیس جمهور آمریکا پیش از انتخابات ۳ نوامبر، سورپرایز دنیا جهانبخت و مهراد جم در فهرست ترندهای مهرماهی ایرانیان قرار گرفت.

رابطه پنهانی دنیا جهانبخت و مهراد جم اکنون علنی شده و این رابطه با واکنش امین فردین، مسئول رسانه پشت پرده در خارج از کشور نیز همراه شده است.

تهدید مهراد جم ازسوی امین فردین

امین فردین که سابقه افشاگری علیه سلبریتی‌های سینما و هنر ایران را دارد در پستی مهراد جم را نیز به افشاگری تهدید کرده است.

دنیا جهانبخت تنها ۳۹۳ پست تا اواسط اکتبر ۲۰۲۰ میلادی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و بیش از ۹ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند.

او فقط یک صفحه را فالو کرده که صفحه مهراد جم عشق جدیدش است.

مهراد جم خواننده جوان پاپ دهه هفتادی ایران است که اخیرا از رابطه‌اش با دنیا جهانبخت گفته و ۱.۳ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

وی فقط ۱۲ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که لایک و فالوهای زیادی اخیرا دریافت کرده است.

پستی که رابطه دنیا جهانبخت با مهراد جم را در صفحه این خواننده جوان به نمایش گذاشته میلیون‌ها بازدید و ده‌ها هزار کامنت دریافت کرده است که در زیر مشاهده می‌کنید.

منبع : وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 723351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟