ویدیویی از لیلا بلوکات در یک مصاحبه
حجم ویدیو: 4.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

 لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1363 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. لیلا بلوکات فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش می باشد.لیلا بلوکات از 14 سالگی تئاتر را شروع کرد و با سریال یوسف پیامبر در نقش همسر آخناتون به شهرت رسید. خواهر بزرگ لیلا بلوکات نوشا مهندس برق و خواهر کوچکش میترا مدیریت ایرانگردی و جهانگردی خوانده و تنها برادرش در رشته نقشه کشی صنعتی تحصیل کرده است.لیلا بلوکات درباره ازدواج واکنش عجیبی نشان داد.

لیلا بلوکات بازیگر زن مشهور و محبوب ایرانی می گوید از اینکه مردم ، خانواده و دوستان دنبال شوهر دادنش هستند کلافه شده است. خانم لیلا بلوکات مجرد یا متاهل یکی از آدم حسابی ترین بازیگران ایرانی هستند که همه ی تلاش و وقتشون رو صرف کمک کردن به دیگران و انجام کار خیر می گذارند. چند مصاحبه هم قبلا کرده بودن که یکی از مهم ترین دلایل مجرد بودنشون اینه که می ترسند شوهرشون مانع رسیدگی به کارهای خیرش بشود !

خانم لیلا بلوکات مجرد یا متاهل یکی از آدم حسابی ترین بازیگران ایرانی هستند که همه ی تلاش و وقتشون رو صرف کمک کردن به دیگران و انجام کار خیر می گذارند. چند مصاحبه هم قبلا کرده بودن که یکی از مهم ترین دلایل مجرد بودنشون اینه که می ترسند شوهرشون مانع رسیدگی به کارهای خیرش بشود !

رفتار این بانوی محترم رو مقایسه کنید با برخی بازیگرانی که به دنبال این هستند هرجور که شده چند میلیون درآمد بیشتر کسب کنند تا ماشین یا خانه خود را ارتقاء بدهند. یا آن بازیگرانی که تا ده درصد دستمزدشان دیر پرداخت می شود به زمین و زمان فحش می دهند.

لیلا بلوکات هم وضع مالی خوبی دارد و هم شکر خدا انسانی بسیار اهل کارهای خیر هستند.لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران است . لیلا بلوکات بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. لیلا بلوکات درشتة کارشناسی فرش تحصیل کرده است. لیلا بلوکات مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد لیلا بلوکات هم اکنون ساکن اقدسیه است.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 722428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟