در باز کردن سگ میلیونی محمدرضا گلزار + فیلم دیدنی
حجم ویدیو: 1.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

محمدرضا گلزار هنرمند نامدار کشورمان است. محمدرضا گلزار به سفر علاقه زیادی دارد. محمدرضا گلزار عکس هایی از خود دور دوبی منتشر کرده است. همچنین محمدرضا گلزار بسیار به ورزش علاقه دارد.  محمدرضا گلزار فیلمی را از سگ خانگی اش در فضای مجازی منتشر کرد.

محمدرضا گلزار با انتشار ویدیویی از سگ خانگی اش که با ذوق دستورات او را انجام می دهد رونمایی کرد !

شاید وقتی اسم گلزار را می شنوید اولین چیزی که به ذهن شما می آید ثروت زیاد باشد. فکر می کنید نظر او درباره ثروتمند بودنش چیست ؟ محمدرضا گلزار در پست اینستاگرام خودش یک جمله ی معروفی که آدمای پولدار به منتقدان خود می گویند را منتشر کرد (کاربرد این جمله وقتی است که مردم به یکی بگویند شانسی پولدار شده ای) او نوشت : 16 ساعت در روز، 7 روز هفته، 52 هفته در سال کار می کنم وبعد مردم به من می گن خوش شانسی.

مانکنی که الان همه کارست

محمدرضا گلزار

همانطور که در یک مصاحبه جنجالی امین حیایی به آن اشاره کرد گلزار به صورت کاملا اتفاقی وارد بازیگری شد ولی حالا به یکی از سوپراستارهای سینما تبدیل شده که طرفداران بسیار زیادی دارد و علاوه بر بازیگری، مجری و خواننده نیز هست. محمدرضا گلزار خواننده، مجری و هنرپیشه معروف ایرانی است. او از سال ۱۳۷۷ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و بازی در فیلم سینمایی آینه بغل، بانویی از ماه و در امتداد شهر را در کارنامه هنری خود دارد. آقای بازیگر دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات است. در قسمت زیر تصاویری از بازیگرانی که حج رفتند را قرار داده ایم.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 721863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟