رفتار تحقیر آمیز نوید محمد زاده / زن شدن برای پول ! + فیلم
حجم ویدیو: 4.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

نوید محمدزاده سوپراستار سینمای ایران است. نوید محمدزاده در تبلیغات هم حضور دارد. برخی افراد به نوید محمدزاده برای این کار انتقاد کردند. نوید محمدزاده در یک ارتباط تلفنی به این موضوع اشاره کرد. نوید محمدزاده از برخورد افراد بسیار گله کرد و گفت : خیلی افراد به تبلیغات می پردازند ولی خیلی بد است که به ما که رسید همه ایراد گرفتند.

نوید محمدزاده که از این انتقادها شاکی بود، از این که هجمه‌هایی علیه او ایجاد شده ابراز نارضایتی کرد. او می گوید برای یک تئاتر فقط 4 میلیون دستمزد گرفته است.

این روزها بسیاری بازیگران حتی لیلا حاتمی هم به دنیای تبلیغات روی آورده اند. الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما و.. همه مشغول تبلیغات هستند.

تبلیغ نوید محمد زاده

محمد زرین استراتژیست برند نوشت: شخصیت برند سن‌ایچ به عنوان رهبر بازار در قالب آرکتایپ «حاکم» (Ruler) کاملا قابل تحلیل و ارزیابی است.

کما اینکه شعار معروف «سن‌ایچ و دیگر هیچ» که شعار خوب و درستی نیز هست، الهام گرفته از شعار برند بنز (the best or nothing) به عنوان یک برند با آرکتایپ حاکم قوی می‌باشد.

اما شخصیت و آرکتایپ نوید محمدزاده به عنوان یک بازیگر محبوب نسل جوان – به ویژه نسل معترض به وضع موجود – کاملا نقطه مقابل آرکتایپ حاکم است. آرکتایپ نوید محمدزاده بدون شک درصد بالایی از عاصی یا طغیانگر (Outlaw) دارد و به وضوح صفات یاغی‌گری در او دیده می‌شود.

فارغ از هویت بصری بسیار متضاد این دو برند (سن‌ایچ با هویت بصری شیک و باپرستیژ و محمدزاده با هویت بصری متفاوت و دور از عرف معمول) هیچ سنخیتی بین این دو برند از منظر جایگاه و مخاطب پیدا نمی‌شود.

صرفا یک بازیگر؟

به نظر می‌رسد سن‌ایچ قصد دارد بازار از دست رفته در میان جوانان را صرفا با انتخاب نوید محمدزاده به عنوان محبوب جوانان امروزی دوباره به دست بیاورد.

فارغ از اینکه جوانان طرفدار محمدزاده عموما اهل ریسک، نوخواهی، گرفتن قدرت از قدرتمندان و حتی عصیانگری و انقلاب هستند و آرکتایپ حاکم سن ایچ کاملا محافظه‌کار، وابسته به میراث گذشته خود و مشتاق به حفظ قدرت است.

البته نکته جالب این است که سن‌ایچ در تیزر معرفی نوید محمدزاده به شدت سعی کرده نوع تصاویر، کلام و سبک و لحن همان لیدر بازار و آرکتایپ حاکم را حفظ و با پرستیژ و اصالت رفتار کند. پارادوکسی که به هیچ عنوان با شخصیت نوید محمدزاده جور درنمی‌آید!

گویا دوستان سن‌ایچ هم به پروپاگاندا و سروصدایی که این همکاری و چهره نوید محمدزاده در تبلیغات به‌پا خواهد کرد، دل بسته‌اند که قطعا چنین نیز خواهد شد و فروش مقطعی بالایی هم رقم خواهد زد. اما قطعا سردرگمی برند سن‌ایچ پیش خود و مخاطبانش بیشتر و این اختلال شخصیتی در آینده مضرات زیادی برایش خواهد داشت.

منبع : وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 721235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟