نازنین کیوانی ، بی خیال آدم های بشید که تغییر نمی کنند

به گزارش رکنا، نازنین کیوانی که از نسل جوان بازیگران سینما و تلویزیون است و فعالیت های گسترده ای را در زمینه بازیگری داشته در اینستاگرام خود عکسی زیبایی از خود منتشر کرد و در شرح آن نوشت:

نازنین کیوانی

معمولا کپشن طولانی نوشتنش سخته

امااااا ...

دوستای عزیزم بعضی وقتا لازمه بیخیال آدمهایی بشین که تغییر نمی‌کنند.

بعضی از آدمها شغل شریفشون حرافیست .

البته این رو هم‌ بگم که اگه اونها نباشن شما فراموش میشوید

پس بزارین با حرافیشون و دخالتهاشون کاری کنند که شما همیشه در یادها بمونید (خلاصه که لطف میکنید و وقتتون رو برای ما میزارین)

حال چه خوب و چه بد ،

چیزیه که دیگه نمیشه تغییرش داد ،

باید پذیرفت

مهم این است که...

شنونده باید عاقل باشد.

نازنین کیوانی کیست؟

نازنین کیوانی متولد 2 شهریور 1367 در تهران، بازیگر ایرانی است. او مدرک کارشناسی گرافیک از دانشگاه هنر و معماری آزاد مشهد دارد. نازنین کیوانی فعالیت بازیگری خود را برای اولین بار در سال 1394 با سریال نمایش خانگی «احضار» به کارگردانی رامین عباسی زاده در نقش پروا، آغاز کرد. او سپس در سریال تلویزیونی «مینو» با نام قبلی «آشوب» در نقش ساره بازی کرد.

از دیگر فعالیت های نازنین کیوانی می توانیم به بازی او در در سریال چوب خط با نام کاراکتر باران نیز اشاره کرد. نازنین کیوانی در سینمایی گشت ارشاد ۳ نیز بازی کرده است. دختر بازیگر دو فیلم کوتاه  سجاد سلیمانی  و داریوش جعفری بوده است.

نازنین کیوانی در سریال سرجوخه احمد معظمی یکی از نقش های اصلی را به عهده دارد و و در  آهوی من مارال مهرداد غفار زاده که قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود نیز در یکی از نقش های اصلی بازی کرده است.

 

 

کدخبر: 721103 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟