رفتاری لاکچری اما  تحقیر آمیز از  نیوشا ضیغمی !  + فیلم
حجم ویدیو: 6.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

نیوشا ضیغمی زادهٔ ۱۸ تیر ۱۳۵۹ است . نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی است. نیوشا ضیغمی برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شوریده (۱۳۸۳) و حس پنهان (۱۳۸۵) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌است.نیوشا ضیغمی با ثروت میلیاردی اش در مقابل دوربین قرار گرفت . نیوشا ضیغمی که چند پیش مادر شوهر خود را به دلیل بیماری کرونا از دست داد اعتراض شدیدی به وضعیت موجود داشت اما خودش در برخی افتتاحیه ها بدون ماسک حضور پیدا کرده است.

نیوشا ضیغمی

نمایش زندگی مجلل توسط بازیگران و سلبریتی ها حتی اگر برای تبلیغات باشد همیشه مورد انتقاد مردم قرار گرفته است. چرا که این نوع سبک زندگی مربوط به افراد پولدار جامعه است که درصد کمی از مردم را تشکیل می دهند (مخصوصا در این وضعیت اقتصادی که خیلی از مردم مشکلات جدی دارند)

نیوشا ضیغمی

واکنش نیوشا ضیغمی به فوت مادر شوهرش

مادر رفت، و این دو کلمه تلخ ترین جمله دنیا را ساختند، خانه ای بی چراغ شد و داغی ابدی بر دل نشست اما میدانم که میشد اینگونه نباشد لعنت به بانی این نسل کشی !

آیا نیوشا ضیغمی روی صورت خود عمل های زیادی انجام داده ؟ برخی از مردم اعتقاد دارند که نیوشا ضیغمی از آن دسته بازیگرانی است که عمل های زیبایی زیادی روی صورت خود انجام داده ولی او این قضیه را تکذیب می کند (به شدت تکذیب می کند) و می گوید فقط عمل بینی انجام داده است نه بیشتر.

نیوشا ضیغمی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع : برخط نیوز

کدخبر: 721026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟