عکس بدحجابی همسر خیلی جوان پیمان قاسم خانی در خارج ! / میترا ابراهیمی کیست؟!

میترا ابراهیمی همسر جدید پیمان قاسم خانی است . میترا ابراهیمی با انتشار تصویری از خودش در خارج از کشور از موفقیت تحصیلی خود رونمایی کرد.میترا ابراهیمی با این عکس درباره معجزه زندگی اش صحبت کرد.میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی است. انتشار خبر ازدواج میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی واکنش های زیادی را در پی داشت .

میترا ابراهیمی

 قبل از اینکه کرونایی وجود داشته باشه برای دکترای نوروساینس پذیرش گرفتم ولی وقتی فهمیدم قراره روی حیوانات آزمایش کنم ،بوسیدم و گذاشتمش کنار که یکدفعه کرونا از راه رسید و تمام درها بسته شد!!

دو سال علاوه بر هر استرسی که برای جان عزیزانم و فشارهای اقتصادی وحشتناک و اخبار ترسناک تجربه کردم ،مدام با خودم فکر کردم چه قدر از هدفی که بسیار براش زحمت کشیده بودم، به خاطر احساساتم دور افتادم!

پیمان قاسم خانی

 

بارها در مقالاتی خوانده بودم که برای این تحقیقات هیچ نیازی به حضور حیوانات نیست و می دونستم کار درست رو کردم و به خاطر یک انتخاب هر چند مهم ، موجوداتی که هیچ صدایی ندارند را سلاخی نکرده ام اما باز صدای سرزنشگری می گفت : دیدی تمام رویاهات به باد رفت…

در اوج نا امیدی دانشگاهی که بسیار دوست داشتمش و رتبه ی بالایی رو در جهان در رشته ی روانشناسی داشت با استادی که دوست تر داشتمش برای من در حوزه ای که بسیار برام جالبه پذیرش فرستاد!

مثل معجزه بود… مطمئن بودم که دیگه نمیشه و اصلا قبل از همه ی این ماجراها هم امیدی به این دانشگاه و این استاد نداشتم ،اما باز بهم ثابت شد هر خیری که به حیوانی برسانی، هزار برابر به تو برمی گرده

 

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع : برخط نیوز

کدخبر: 720995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟