مونا فرجاد با این فیلم ها جنجال ساخت + فیلم
حجم ویدیو: 24.30M | مدت زمان ویدیو: 00:03:35

مونا فرجاد بازیگر زن مشهور تلویزیون و سینما است . مونا فرجاد مدتی است که تک گویی هایی را در صفحه شخصی خود را  اینستاگرام منتشر می کند. برخی ها معتقد هستند مونا فرجاد با ابهام در ساختار این تگ گویی هاباعث ایجاد حاشیه می شود. اما با توجه به شرایط کرونا و اوضاع نابسامان تئاتر کشور این تک گویی ها یا همان مونولوگ  مونا فرجاد نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.دراین گزارش یکی از تک گویی های  مونا فرجاد  را که در نقش یک جاهل ظاهر شده است را شاهد خواهید بود.

مونا فرجاد

به گزارش رکنا، مونا فرجاد که این روزها ویدئوهایی در قالب مجموعه تک‌وگویی‌های زنانه در صفحه اینستاگرامش منتشر می‌کند. هرچند برخی از این تگ گویی ها با حاشیه همراه بوده است به طور مثال در تک گویی با حرف خ نقش یک  خانم مذهبی را بازی کرده باعث شد برخی به او انتقادهای تندی را داشته باشند اما در حال و روز کرونایی کشور و تعطیلی تئاتر و سینما که در مقاطع مختلف با آن روبه رو بودیم این تلاش هنری خانم بازیگر جوان قابل تحسین است.

در این قمست به سراغ یکی از تگ گویی های مونا فرجاد رفتیم . تک گویی با حرف «ب» که با ظاهر یک مرد جاهل نمایان شده است.

مونا فرجاد کیست؟

مونا فرجاد بازیگر متولد فروردین سال 1363 در شهر تهران است. پدر او جلیل فرجاد است و خواهر بزرگترش مارال فرجاد نام دارد.  او مدرک دانشگاهی اقتصاد دارد. مونا فرجاد علاوه بر بازیگری، کار دوبله هم انجام می دهد. او به نویسندگی هم علاقه دارد و گاهی نویسندگی می کند.

مونا فرجادمونا فرجاد

تک گویی چیست؟

تک گویی شیوه‌ای نمایشی است که از اواخر قرن ۱۹ در نمایشنامه‌نویسی و داستا‌ن‌نویسی متداول شده است. در این شیوه ذهن‌گرایی و درون‌گرایی مد نظر است که البته با دو رویکرد بیرونی و درونی ارائه می‌شود. در تک گویی درونی، آن چه در نمایش شنیده می‌شود، در خلوت و تنهایی شخصیت می‌گذرد.

کدخبر: 719479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟