حاشیه های بهنوش بختیاری تمامی ندارد + جزییات

بهنوش بختیاری از بازیگران فعال در اینستاگرام است. بهنوش بختیاری از اقدامات حمایتی زیادی می کند. حواشی پیرامون بهنوش بختیاری زیاد مطرح است. بهنوش بختیاری فیلم های عجیب زیادی از خود منتشر کرده است و بهنوش بختیاری همیشه حاشیه ساز بوده است.

حاشیه های بهنوش بختیاری

افتتاح جواهر فروشی لاکچری : بهنوش بختیاری جواهر فروشی لاکچری خودش را افتتاح کرد و در توضیح آن گفت که یک سال برای راه اندازی این مکان زحمت کشیدم که همین کلمه یک سال سوژه کاربران شد. اکثر مردم می گفتند که در یک سال ما نمی توانیم ده میلیون به رهن خونمون اضافه کنیم بعد شما جواهر فروشی زدی !

بهنوش بختیاری ایران و آمریکا را مقایسه کرد

اسکورت مانند رئیس جمهور گرفته تا تقاضای رایگان کردن آب و برق برای مردم ! بهنوش بختیاری یکی از جنجالی ترین چهره های ایرانی اینستاگرام است که چند میلیون فالوور دارد. او مدتی قبل درباره رایگان کردن آب و برق برای مردم حاشیه هایی را ایجاد کرده بود :بهنوش بختیاری وضعیت کشور آمریکا را با ایران مقایسه کرد و گفت که کشور امریکا را که کشوری بد می دانیم امکانات و تسهیلات زیادی به مردم و کسب و کارها داده و حتی یک سری معافیت ها برای بدهی های دولتی را اعمال کرده اند اما در ایران حتی قبض را پیامکی ارسال می کنند تا مبادا یک هفته دیرتر پرداخت شود !

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 719358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟