فیلم فخر فروشی سارا و نیکا با لمینت دندان
حجم ویدیو: 28.42M | مدت زمان ویدیو: 00:03:53

سارا و نیکا فرقانی متولد مرداد ماه هستند. سارا و نیکا فرقانی در تهران متولد شده و در سوئد زندگی می کنند. سارا و نیکا فرقانی در اینستاگرام بسیار فعالند. همین امر باعث شده که حواشی پیرامون سارا و نیکا فرقانی زیاد باشد. به تازگی نیکا فرقانی لمینت دندانش را به رخ کشید.

سارا و نیکا فرقانی دو قلوهای معروف پایتخت هستند که بعد از بازی در این سریال محبوب به شهرت رسیدند. اما سارا و نیکا در قدم دوم با انتشار عکس و فیلم از خود در فضای مجازی شهرتشان را چندین برابر کردند.

سارا و نیکا با یک میلیون فالوور در اینستاگرام

 سارا و نیکا حالا هر کدام به بیش از یک میلیون فالوور رسیده اند و با اینکه در فای مجازی کم رنگ شده اند اما همچنان طرفداران خود را دارند. نیکا در ظاهر شیطون تر از سارا می باشد و به نسبت فعالیت اینستاگرامی اش هم بیشتر است. این دو خواهر علاقه بسیار زیاد به آرایش کردن دارند و با همین روش ها هم مخاطبان خود را حفظ کرده اند. نیکا فرقانی به تازگی با انتشار فیلمی کوتاه از خود از دندان های لمینت شده اش رونمایی کرد.

سارا و نیکا در کودکی

سارا و نیکا فرقانی تا به حال حواشی زیادی داشته اند اما دوقلوها هیچ گاه آنقدر ها هم از آبروریزی و پخش عکس و فیلم هایشان ناراحت نشده اند. البته این را هم باید در نظر گرفت آن ها با این روش توانستند جذب فالوور خوبی داشته باشند.

سارا و نیکا با فیلم های متنوع در اینستاگرام

اما در این میان نکته ای هم قابل توجه است. این که در تمام ویدیو ها دوربین دست سارا یا نیکا نیست و یکی از دوستان آن ها در حال فیلمبرداری از این دو خواهر دوقلو است، این نشان می دهد که شاید واقعا یکی می خواسته با پخش این ویدیو ها با آبروی این دو بازیگر جوان بازی کند.

سارا و نیکا در نوجوانی

ناگفته نماند که تاکنون واکنشی از طرف خواهران فرقانی به این موضوع نشان داده نشده و این خود مشخص نمی کند که جریان ماجرا چیست!

منبع : شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 719125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟