فالوور جمع کردن های خانم شاخ اینستاگرامی در ترکیه ادامه دارد / فریب دنیا جهانبخت را نخورید!

به گزارش رکنا،دنیا جهانبخت و مهراد جم این بار سناریوی دیگری برای جذب مخاطب اجرا می کنند. این جمله ای است که مخاطبان هر باره بیان می کنند. برخی از چهره های اینستاگرامی برای معروفیت خود حواشی زیادی را در فضای مجازی ایجاد می کنند، قسمت جذاب این داستان ها مخاطبان هستند که از اهداف آنان مطلع هستند اما باز هم محو داستان های آن ها می شوند.

این بار دنیا جهانبخت با گریه و بغل لایو می گذارد و از رفتن مهراد صحبت می کند، فیلم عقدشان را انتشار می دهد و از عواطفش می گوید.

چند روزی است که خبر جدایی دنیا جهانبخت و مهراد جم در فضای مجازی پخش شده و حتی اخبار رسمی هم در این مورد منتشر شد اما جهانبخت در لایو دیشب حرف های مهمی زد.در لایو یکشنبه 14 شهریور 1400 به این نکته اشاره کرد که کل ماجرای جدایی انها در طول 2 هفته اتفاق افتاده است و مهراد بچه را رها کرده است.رابطه جنجالی مهراد جم و دنیا جهانبخت به طلاق کشید.

او در پاسخ به یک کاربر که این اقدامات را نمایشی برای دروغ بودن بچه دار شدن خواند گفت نه بچه نیفتاده است. در حالی که گریه می کرد گفت بچه به دنیا خواهد آمد.گفتنی است روز گذشته بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی خبر داد: پس از پی گیری های تهیه کننده مهراد جمپو علاقه این خواننده برای بازگشت به ایران و فعالیت مجاز پس از طی مراحل قانونی مجدد، گفته م یشود مهراد جم به زودی به ایران باز میگردد.

 

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 719000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟