تفاوت وحشتناک تیپ بازیگر آقازاده ! + عکس های باورنکردنی از تیپ فشن

سینا سهیلی بازیگر معروف ایرانی متولد آذر سال 1370 است. برادر سینا سهیلی ساعد سهیلی است که او هم از بازیگران سرشناس کشورمان است. سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد شناخته شده است. پدر سینا سهیلی از کارگردانان سرشناس ایران به نام سعید سهیلی است. در ادامه با سینا سهیلی بیشتر آشنا شوید.

سینا سهیلی با سریال «پدر» همزمان با ریحانه پارسا شناخته و معروف شد. سینا مهراد فرزند سعید سهیلی «کارگردان» و برادر ساعد سهیلی «بازیگر» می باشد.

درخشش سینا سهیلی در «آقازاده»

سینا مهراد پس از سریال پدر با بازی در سریال شبکه خانگی «آقازاده» هواداران بسیاری پیدا کرد و همان گونه که در این دو سریال مشاهده کردید نقش هایی مثبت با ظاهری متعارف داشت اما این هنرمند عزیز در واقعیت ظاهری دیگر دارد که ذره ای شبیه به نقش هایش نیست. سینا مهراد برخلاف نقش هایش که پسری ساده است در زندگی روزمره اش پسری به روز و مدرن و با استایل های خارجی از خود عکس منتشر می کند.

سینا مهراد

سینا مهراد در کپشن پستش نوشت:

 Out of nowhere

فارغ از همه جا …همه چی

بیوگرافی سینا مهراد:

سینا مهراد متولد 12 آذر 1370 در تهران است. دانشجوی انصرافی رشته معماری می باشد که اولین بار تئاتر را در کودکی تجربه کرد سپس وارد ساخت فیلم کوتاه شد تا با سریال پدر یک شبه به شهرت رسید.

سینا سهیلی

ماجرای تغییر نام خانوادگی سینا سهیلی

تا قبل از شهرت با نام خانوادگی سینا با نام اصلی اش سهیلی در عرصه هنری فعال بود اما بخاطر اعتبار پدرش در دفاتر سینمایی خیلی جدی گرفته نمی شد. او برای کم کردن سنگینی نگاه کارگردان ها با نام هنری مهراد ، هویتی جدید برای خود ساخت تا شائبه حمایت پدر و برادرش از او پیش نیاید.

سینا و ساعد

می گوید از بچگی یادم بود که فامیلی ما چند بخشی و در زمان‌ قدیم سهیلی مهراد بود و من هم دنبال نامی خوش آهنگ بودم که مهراد را انتخاب کردم.

منبع : شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 718175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟