تخریب محمدرضا گلزار توسط امین حیایی ! / پس رفاقت چه شد؟!  + فیلم
حجم ویدیو: 10.65M | مدت زمان ویدیو: 00:01:27

امین حیایی بازیگر معروف کشورمان است. امین حیایی در بیشتر فیلم های طنز نقش آفرینی کرده است. چندی پیش تولد پسر امین حیایی بود. امین حیایی فیلم های موفق و زیادی را با محمدرضا گلزار بازی کرده است. امین حیایی نظرش را درباره بازیگر شدن گلزار مطرح کرد.

نظر امین حیایی درباره گلزار

امین حیایی درباره بازیگری گلزار اعلام کرد : گلزار از اول قرار نبود بازیگر شود و برای این اتفاق وارد عالم بازیگری نشد.  از ابتدا که در موسیقی فعالیت داشت و گیتار می زد. بعد هم به عنوان مدل و برای شرکت در تبلیغات آمد که کم کم در عالم بازیگری دیده شد و در فیلم "بوتیک"بازی کرد که من خودم بسیار پسندیدم. من و گلزار در فیلم های زیادی مانند "کما" باهم بازی کردیم و کلی در پشت صحنه می خندیدیم و لذت بردیم. گلزار به مرور زمان نشان داد که استعداد بازیگری دارد و اطلاعاتش را هم بالا برد.

امین حیایی در تئاتر کودکان

امین حیایی در ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران در محلهٔ قیطریه به دنیا آمد. پدرش تقی حیایی کارمند شغل آزاد بود. در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی-سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده های خورشید» شد.

حواشی ازدواج امین حیایی

پس از تولد دارا حیایی، پسر امین حیایی و پخش شدن عکس او با نیلوفر خوش خلق همسر فعلی امین حیایی حواشی مختلفی زندگی امین حیایی را در برگرفت. این حواشی مربوط به زندگی شخصی امین حیایی و همسر اولش بوده است. مخاطبان امین حیایی پس از منتشر شدن عکس دارا و نیلوفر خوش خلق فکر می کردند که او مادر دارا است اما امین حیایی به انتشار فیلمی در فضای مجازی به تمام این حواشی پایان داد.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 717517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟