جنجال خواستگاری پسر پولدار ترکیه‌ای از دختر ایرانی + فیلم
حجم ویدیو: 3.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

خواستگاری از اقدامات پسندیده ای است که در همه جای جهان انجام می شود. خواستگاری مرحله آشنایی خانواده ها قبل از ازدواج دختر و پسر است. نحوه خواستگاری در فرهنگ های مختلف متفاوت است. یکی از این خواستگاری های متفاوت را در این فیلم می بینید. درواقع در این فیلم خواستگاری پسر پولدار ترکیه‌ای را از یک دختر ایرانی مشاهده می کنید.

انتشار ویدئوی خواستگاری جسورانه پسر پولدار ترکیه‌ای از دختر ایرانی مورد علاقه‌اش در جشن تولد او، در فضای مجازی پر بازدید شده است.

خواستگاری و تولد پسر عاشق ترکیه ای از دختر ایرانی

ویدئویی که پسر ترکیه‌ای با دعوت کردن دوستان و آشنایان خود و دختر ایرانی که علاقه زیادی به او داشته، با جشن تولدی خاص او را شگفت زده کرده است. اما این سوپرایز آخر پسر عاشق نیست و در صحنه‌ای دیگر پس از ورود نامردش به جشن، در حضور میهمانان در جایگاهی که با گل و الیاف پنبه‌ای براق به شکل قلب تزیین شده است از او خواستگاری کرده و موجب شگفتی همسر آینده خود و حاضران شده است.

نظر کاربران درباره خواستگاری پسر ترکیه‌ای

بسیاری از کاربران با دیدن ویدئو جشن تولد و خواستگاری پسر ترکیه‌ای با شادی و خوشحالی برای آن‌ها آرزوی خوشبختی می‌کنند و تعدادی نیز با اشاره به ثروتمند بودن پسر ترکیه‌ای از بی پولی و گرانی گلایه دارند.

جمعی نیز نظرات خود را با نگاهی طنزآمیز بیان می‌کنند مثل موضوع خواستگاری دختران ترکیه‌ای از پسران ایرانی که بدشانسی را عامل رخ ندادن این اتفاق می‌دانند.

بعضی از دیدن ویدئو شاد ابراز خوشحالی و رضایت خود را ابراز می‌کنند، چرا که محتوای اخبار این روزها محتوایی درناک و ناراحت کننده است و برخی دیگر از کاربران بر این عقیده‌اند، باید از اخبار ناگوار و ناراحت کننده این روزها گریخت تا بتوان برای مدیریت زندگیشان چاره‌ای بیابند.

منبع : ایران اسپوتنیک

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 716789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟