الیکا عبدالرزاقی و  همسرش در نخلستان های جنوب

الیکا عبدالرزاقی متولد 18 مرداد 58 در رامسر است. الیکا عبدالرزاقی همسر امین زندگانی است. الیکا عبدالرزاقی در سال 1391 تندیس حافظ بهترین بازیگر زن کمدی را دریافت کرد. الیکا عبدالرزاقی با همسرش به جنوب کشور سفر کرده بود. عکس الیکا عبدالرزاقی را در کنار نخلستان های جنوب ببینید.

الیکا عبدالرزاقی با همسرش

الیکا عبدالرزاقی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.الیکا عبدالرزاقی آدم شوخ و جالبیست. الیکا عبدالرزاقی در آخرین سریال خود در ماه رمضان 1399 دیده شد. تصاویر جدید و شوخی جنجالی امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی، زوج هنرمند سینمای ایران با یکدیگر را ببینید

​بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی :

الیکا عبدالرزاقی متولد 18 مرداد 1358 در شهر رامسر، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. الیکا عبدالرزاقی دانش‌آموخته آموزشگاه هنری سمندریان و دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی است. الیکا عبدالرزاقی دو برادر دارد و مادرش سوسن فلکی مقدم می باشد ، وی پدرش را در 11 سالگی در زلزله رودبار از دست داده است.

الیکا عبدالرزاقی دچار معلولیتی در پای راستش است که در یازده سالگی دچار یک بیماری به نام گیلن باره می شود و بدنش از کمر به پایین فلج شد و پای راستش برنگشت ولی پای چپ برگشت.

الیکا عبدالرزاقی شاگرد استاد سمندریان بود

الیکا عبدالرزاقی دوره بازیگری را در کلاسهای استاد حمید سمندریان گذرانده و فعالیت در تلویزیون را از سال 77 و بازی در سریال گمشده مسعود نوابی آغاز کرد. الیکا عبدالرزاقی همزمان با ورود به تلویزیون در اولین کار تئاترش با نام دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان فعالیت می کرد.

الیکا عبدالرزاقی در سال 1377 بعد از قبولی در تست بازیگر سریال گم شده وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه یکسال بعد در فیلم مومیایی سه کنار پرویز پرستویی بازی کرد.

سال 1385 وقتی 27 ساله بود به دعوت مهران مدیری در سریال باغ مظفر بازی کرد تا اینکه با سریال مرد هزاز چهره و در نهایت با قهوه تلخ به اوج شهرت رسید.

الیکا عبدالرزاقی از سال 1385 اغلب در کارهای مدیری حضور داشت.

الیکا عبدالرزاقی پر از انرژی است. از آن آدم هایی که وقتی یک لحظه کنارش قرار می گیری حس می کنی روحیه ات به کل تغییر کرده است و حجم بالای کار و این همه توجه و دیده شدن نه تنها روی خلق و خوی او تاثیر نگذاشته بلکه او را نسبت به کارش مسئول تر کرده است.

وضعیت تاهل الیکا عبدالرزاقی:

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی در سال ۱۳۹۲ با یکدیگر ازدواج کردند. داستان آشنایی  الیکا عبدالرزاقی و همسرش به یک تله فیلم، بر می گردد، در آن فیلم آنها نقش زن و شوهر را بازی می کردند. بعد از بازی در آن فیلم، ارتباط خانوادگی بین آنها به وجود آمد و این مراودات خانوادگی بیشتر شد، تا این که بعد از گذشت مدتی، متوجه شدند.

منبع : خانه فوتبال

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 716544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟