عکس جالب از وانت سواری محمدرضا گلزار و هومن سیدی

محمدرضا گلزار و هومن سیدی از هنرمندان شناخته شده کشورمان هستند. اصلیت محمدرضا گلزار آذربایجانی است. محمدرضا گلزار در رشته والیبال در پست لیبرو در تیم های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم هم فعالیت داشته است. محمدرضا گلزار نوازنده گیتار هم است. عکسی متفاوتی از محمدرضا گلزار و هومن سیدی را مشاهده کنید.

محمدرضا گلزار و هومن سیدی

محمدرضا گلزار در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می کرد. تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشتهٔ ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشتهٔ مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد.

محمدرضا گلزار عاشق دندانپزشکی بود

در سال آخر به رشتهٔ تجربی رفت و به قصد رشتهٔ دندان پزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت. او فارغ التحصیل رشتهٔ مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته است. عکسی از گلزار که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

منبع : ساعدنیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 716470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟