فیلم کودکی خانم مجری جنجالی ! /  نجمه جودکی کیست؟! + عکس زن و شوهری
حجم ویدیو: 2.09M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16

نجمه جودکی متولد ۲۱ آبان ماه ۱۳۷۱ در شهر تهران می باشد، نجمه جودکی فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته معماری از دانشگاه آزاد است. نجمه جودکی فرزند اول خانواده است و پدرش اصالتی خوانساری دارد. نجمه جودکی فرزند طلاق است ، نجمه جودکی در کودکی علاقه مند به بازیگری و مجری گری بوده است.  

به گزارش رکنا، فیلمی از رقص نجمه جودکی در دوران کودکی منتشر شده و قابل توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

بیوگرافی نجمه جودکی

نجمه جودکی در ۱۵ سالگی وارد رادیو شد و کار گویندگی را در گروه کودک و نوجوان انجام داد. همکاری با مرحوم مهران دوستی یکی از مهمترین اتفاقات مسیر مجری گری و گویندگی وی بود. وی همچنین دوره فیلم سازی و تدوین را گذرانده است. نجمه جودکی تاکنون سه فیلم کوتاه هم ساخته است. 

نجمه جودکی فعالیت حرفه ای خود را از اواخر سال 87 از رادیو جوان آغاز نمود و از سال ۱۳۸۸ با برنامه شب ایرونی (شبکه جام جم) وارد تلویزیون شد

 ممنوع الکاری نجمه جودکی

نجمه جودکی چهار سال در شبکه های داخلی ممنوع التصویر بود و اجازه اجرا در شبکه های معاونت سیما را نداشت. اجرای نجمه جودکی در برنامه "هفت ترانه" که از شبکه شما پخش می‌شد، با واکنش‌های تندی از سوی منتقدین روبرو گردید. زیر پا گذاشتن خطوط قرمز، پوشش متفاوت این مجری جوان در برنامه موجب گردید تا نجمه جودکی به مدت 4 سال خانه نشین شود.  

نجمه جودکی

 وضعیت تاهل نجمه جودکی

نجمه جودکی متاهل می باشد وی در سال 1395 با مهدی پارسازاده ازدواج کرده است.

 علاقه مندی های نجمه جودکی

• نجمه جودکی به مطالعه علاقه زیادی دارد و کتاب مورد علاقه اش "جهر اثر از فلورانس اسکاول شین" می باشد.

• غذای مورد علاقه نجمه جودکی فسنجان می باشد و عاشق رنگ ارغوانی و سبز آبی می باشد.

• فیلمسازی و موسیقی را دوست دارد و موسیقی بی کلام زیاد گوش می کند، به آهنگهای حافظ ناظری، مجید اخشابی، مهدی یراحی، علیرضا قربانی و سالار عقیلی علاقه دارد.

منبع: شماره یک

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

 

کدخبر: 716282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟