سردار و از دست رفتن فرصت انتقام از رونالدو

رونالدو متولد 1985 است. رونالدو بازیکن فوتبال پرتغالی است. رونالدو در پست مهاجم برای باشگاه منچستریونایتد بازی می‌کند. رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال است. رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا دریافت کرده‌است.

رونالدو

عصر روز پنج شنبه چهارم شهریورماه بود که قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و براساس آن در گروه هشتم تیم های چلسی، یوونتوس، زنیت و مالمو به یکدیگر برخوردند تا اولین چیزی که نظر علاقمندان به فوتبال در ایران را به خود جلب کرد، دو دیدار رفت و برگشت زنیت مقابل یوونتوس باشد تا پس از مهدی طارمی که فصل گذشته مقابل یوونتوس بازی کرد و اتفاقا موفق به گلزنی و حذف این تیم هم شد، سردار آزمون هم شانس تقابل با بیانکونری و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان را داشته باشد.

رونالدو

با این حال از ساعاتی پس از قرعه کشی از سوی آلگری اعلام شد که رونالدو تمایلی برای ادامه حضور در یوونتوس ندارد و از صبح امروز گمانه زنی های زیادی در مورد مقصد آینده او انجام شد تا اینکه ساعتی پیش به صورت رسمی از تیم بعدی این ابرستاره فوتبال دنیا رونمایی شد و او فصل پیش رو در ترکیب سرخپوشان شهر منچستر بازی خواهد کرد. منچستریونایتد بر خلاف یوونتوس کار آنچنان سختی در مرحله گروهی پیش رو ندارد و برای صعود باید با تیم های، ویارئال،آتالانتا و یانگ بویز سوئد رقابت کند.

فرصت رویارویی با رونالدو

این انتقال یعنی حداقل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازیکنان ایرانی فرصت رویارویی با رونالدو را ندارند و با این وصف مهدی طارمی و سردار آزمون که البته باید مقابل تیم های سرسختی برای صعود قرار بگیرند، برای رویارویی با این ستاره باید به فکر صعود باشند. سردار آزمون در جام جهانی 2018 یکی از اصلی ترین شانس های گلزنی ایران مقابل پرتغال بود ولی در شبی که شاگردان کی روش با تساوی یک بر یک و گل پنالتی کریم انصاری فرد به کار خود پایان دادند و از صعود بازماندند، سردار هم فرصتی برای خودنمایی پیدا نکرد و حالا این انتظار برای انتقام با مقصد جدیدی که رونالدو انتخاب کرده، به تعویق افتاده است.

در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا پورتو که مهدی طارمی را در ترکیب خود می بیند باید با تیم های اتلتیکومادرید، لیورپول و میلان مصاف بدهد و همانطور که در بالا نیز اشاره شد سردار آزمون و تیمش برای صعود کار سختی مقابل چلسی، یوونتوس و مالمو پیش رو دارند.

فصل گذشته مهدی طارمی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل یوونتوس موفق به گرفتن یک پنالتی و زدن یک گل در جریان تساوی 4 بر 4 مقابل این تیم و صعود به مرحله بعدی شد ولی در بازی برگشت اخراج هم شد تا خاطرات زیادی از بازی با نماینده پرقدرت فوتبال ایتالیا داشته باشد.

ورزش سه

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 715790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟