عکس تازه منتشر شده از حدیثه تهرانی و شوهرش

 حدیثه تهرانی را در آغوش همسرش می بینید. حدیثه تهرانی و همسرش حاشیه های زیادی در صفحه اینستاگرام خود داشته اند.  حدیثه تهرانی بازیگر جوان کشورمان است که بیشتر او را با سریال به کجا چنین شتابان می شناسیم. حدیثه تهرانی متولد سال 1363 در در محله نارمک تهران است، حدیثه تهرانی یک خواهر بزرگتر از خود دارد که در خارج از ایران مشغول به تحصیل است.

حدیثه تهرانی

این بازیگر لیسانس مامایی دارد و یک دوره بازیگری هم در کلاس های آزاد بازیگری گذرانده، به دلیل تشابه اسمی اش با خانم هدیه تهرانی مدتی شایع شده بود که ایشان خواهر هدیه تهرانی هستند که این موضوع صحت ندارد، وی تاکنون در فیلم سینمایی شکلات داغ و سریال های به کجاچنین شتابان، خوش نشین ها و آسمان همیشه ابری نیست به ایفای نقش پرداخته است.

حدیثه تهرانی هنوز خود را در این حرفه اول راه می داند و می گوید که جایگاه خودش را پیدا نکرده است و در نقش مورد نظر خودش به ایفای نقش نپرداخته است. این بازیگر سریال " معراجی ها" را به کارگردانی " مسعود ده نمکی" را روی آنتن شبکه یک سیما دارد و در "برابر با اصل" نیز بازی کرده است.

حدیثه تهرانی هم اکنون همسر کیان مقدم خواننده و موسیقی دان کشورمان است.

حدیثه تهرانی

بیوگرافی کیان مقدم همسر حدیثه تهرانی

کیان مقدم همسر حدیثه تهرانی در روز 14 آبان ماه سال 1356 در شهر تهران به دنیا آمده است و حرفه اصلی اش خوانندگی است.

کیان در سن حدود 12 سالگی به نوازندگی ساز سه تار مشغول شد و توانست به همه استعدادش در موسیقی را نشان دهد و باعث شد اساتیدش در موسیقی شگفت زده شوند. پس از سه تار اینبار به سراغ گیتار رفت و به نوازندگی این ساز پرداخت .کیان همزمان با نوازندگی و فعالیت در موسیقی به تحصیلات آکادمیک تا مقطع کارشناسی نیز پرداخت و در کنار آن نوازندگی گیتار را نیز نزد برجسته ترین اساتید از جمله سیمون آیوازیان و شاهین علوی گذراند و پس از آن به کلاس های آواز برجسته ترین اساتید این عرصه همچون محمد نوری و ناریه چولاکیان وارد شد و این شاخه از هنر را نیز به مراحل بالا رساند.

مه شو
این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

 

 

کدخبر: 715762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟