سحر قریشی : حجاب به من می آید + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 7.57M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

سحر قریشی بازیگر جنجالی کشورمان است. سحر قریشی به تازگی به انتقاد از مردم پرداخت. سحر قریشی در یک مصاحبه صحبت های عجیبی درباره حجاب کرد. درواقع انتقاد از حجاب بازیگران موجب واکنش سحر قریشی شد. در این فیلم مصاحبه جنجالی سحر قریشی را می بینید.

سحر قریشی می گوید که برخی از مردم از دین اسلام فقط گیر دادن به حجاب را یاد گرفته اند چرا باقی گناه ها را (مثل دروغ و ...) حساسیت نشان نمی دهید. او خاطره ای از سفرش به مشهد را می گوید که در آن یک زن مشهدی به او می گوید که حجاب به او می آید و کاش همیشه حجاب داشته باشد.

مصاحبه های جنجالی سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر زنی است که با مصاحبه های جنجالی خود مشهور است و جالب است بدانید که در مصاحبه هایی قبل از این مصاحبه او از حجاب داشتن دفاع کرده بود !

به نظر می رسد خانم قریشی در هر مصاحبه شخصیتی جدید پیدا می کند و حرفه های تازه می زند. سحر قریشی  متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران بازیگر، سینما، تلویزیون، تئاتر و مدل ایرانی است.

بیوگرافی کاری سحر قریشی

قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی، لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان  واز طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 715598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟