ساره بیات هم لب پروتزی شد / تغییر چهره خانم بازیگر! + عکس

ساره بیات را بازی در سریال «عاشقانه» به اوج شهرت رساند. ساره بیات از بازیگران آرام و به دور از حاشیه است. ساره بیات از حاشیه سازی بیزار است. ساره بیات همسر موزیسینی به نام علیرضا افکاری دارد. عکسی جالب از ساره بیات منتشر شده است که در ادامه می بینید.

لب های ساره بیات

ساره بیات از بازیگران خوش چهره و نچرال سینما می باشد که به تازگی عکسی از خود با لبانی برآمده استوری کرده است که احتمال می رود از فیلتر اینستاگرامی استفاده کرده باشد نه پروتز لب!

ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات:

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

ساره بیات

علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. او سالها پیش با زهرا عاملی ازدواج کرده و یک دختر نوجوان به نام نیکا دارد.

ساره بیات و خواهرش

ساره بیات تا به حال سه بار موفق به دریافت تندیس طلایی بهترین آهنگساز از جشنواره موسیقی ما در سالهای ۱۳۹۱، ۱۳۹۳ و ١٣٩۶شده‌است. اما در مراسم دریافت تندیس بهترین آهنگساز سال ۱۳۹۱ به دلیل مشکلات ممنوع‌الفعالیتی نتوانست حضور یابد.

منبع : شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 714632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟