پوریا پورسرخ پرچمدار آمریکا شد + عکس
پوریا پورسرخ عکس جدیدی از خود و خواهرش منتشر شد. پوریا پورسرخ بازیگری است که در انتخاب نقش وسواس به خرج می‌دهد. پوریا پورسرخ علاوه بر ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها در برنامه شام ایرانی شرکت و هنر آشپزی خود را نشان داد. پوریا پورسرخ طرفداران بسیاری دارد. پوریا پورسرخ دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

چند روز قبل تولد پوریا پورسرخ بود و دوستانش برای او یک کیک چند طبقه سفارش دادند. البته مشخص نیست چرا کیک او شمایل یک تاج و لباس نظامی سلطنتی را دارد.

پوریا+پورسرخ

بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ متولد ساعت 4 صبح روز چهارم تیرماه 1356 در محله جردن تهران میباشد. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یکبرادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

پورسرخ بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد. وی که دکتری فیزیولوژی گیاهی است قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول به کار بود و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می کرد.

 

 

کدخبر: 714231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟