نفیسه روشن : زیر ذره بین هستم ! / ناراحتم!

نفیسه روشن از بازیگران متولد سال 1361 در تهران است. نفیسه روشن روحیه حساسی دارد. نفیسه روشن دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی است. نفیسه روشن از رسانه ها انتقاد کرد. ظاهرا نفیسه روشن مدعی است که رسانه ها فقط برای او حاشیه درست می کنند.

نفیسه روشن زیر ذره بین است

نفیسه روشن با اشاره به زیر ذره بین بودن زندگی اش گفت : در همه جای دنیا هنرمندان گاهی سبک زندگی‌شان را به اشتراک می‌گذارند و ما برخورد پیج‌های زرد را در کار پاپاراتزی‌ها می‌بینیم که حاشیه‌هایی را برای هنرمندان می‌سازند اما گاهی این جا می‌بینم که خیلی مغرورانه تیتری را می‌زنند و خیلی جلوتر از یک اتفاق می‌روند! مثلا مدتی پیش عکسی از سونوگرافی یکی از دوستانم منتشر کردم، خیلی برایم هیجان داشت، صبح بیدار شدم دیدم تیتر زدند «بارداری فلان شخص»! حالا بیا مدام توضیح بده یا خیلی اوقات از حرف‌هایمان سوءبرداشت می‌کنند.

نفیسه روشن بازیگر

انتقاد نفیسه روشن از رسانه ها

وی همچنین انتقاد کرد : بخش غم‌انگیز ماجرا این است که کارهای خیر و انسانی، تیتر و منتشر نمی‌شود. ۱۰ روز پیش به عنوان سفیر برند یک نشان تجاری، نتوانستم همراه آن‌ها برای مشکل آب سیستان و بلوچستان به آن جا بروم.

نفیسه روشن

من درصدی از قرارداد سفیر برندی‌ام را به مشکل آب این استان اختصاص دادم یا کارهای خیری برای انجمن‌ دوقلوها و چندقلوها انجام می‌دهیم. فقط مسائلی را تیتر می‌کنند که دقیقا با آن تیتر می توانند به شما ضربه بزنند، مثلا مراسمی دعوت شدیم که آقای حیاتی و بسیاری از همکاران حضور داشتند، دوستان تشریفات برج میلاد با من عکس گرفتند و در صفحاتشان منتشر کردند، دیدم تیتر خورده «نفیسه روشن و بادیگاردهایش»! نمی‌دانید اشخاصی کورکورانه چقدر تهمت زدند و الفاظ زشتی به کار بردند.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 714098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟