تلخ ترین جشن طلاق  در حضور پسرک غمگین + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 4.20M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

جشن طلاق یکی از رسم های عجیب میان زوجین است. یکی از کارهای عجیبی که زوجین پس از طلاق انجام می دهند جشن طلاق است. جشن طلاق در حضور فرزندان می تواند می تواند به روحیه آن ها آسیب برساند. جشن طلاق در ایران نیز رواج پیدا کرده است. در ادامه فیلمی از جشن طلاق یک زوج ژاپنی را مشاهده می کنید.

به گزارش رکنا، مدتهاست که پس از پایان یافتن یک ازدواج و جدایی زوجین از یکدیگر، برای بیان مجرد شدن دوباره‌شان مراسمی با عنوان عکس سلفی پس از طلاق، شادی و جشن طلاق به سبک‌های مختلف در دنیا در حال برگزار شدن است. در برخی از این مراسم‌ها کیک طلاق، حلقه‌های ازدواج بریده و جشن و مهمانی با حضور آشنایان و دوستان برگزار می‌شود که مخالفان و موافقی نیز دارد.

اما در تازه‌ترین ایده‌های به اجرا درآمده این مراسمات، ویدئویی از شادی یک زن چینی در جشنی بزرگ در حال انتشار در فضای مجازی است که او این شادی را با دوستان و آشنایان خود و در حضور فرزندش جشن گرفته است که کاربران بسیاری به برگزاری این مراسم در حضور فرزند خرده گرفته‌اند و از آن انتقاد کرده‌اند. این کاربران به نگاه متحیر این کودک به مادرش که در حال شادی کردن است اشاره می‌کنند و اظهار تاسف می‌کنند.

آداب‌ورسوم عجیب ژاپنی‌ها در بسیاری از موارد موجب حیرت همگان می‌شود. این آداب‌ورسوم در مورادی چون چارچوب‌ها و مراسم‌های خانوادگی بیشتر به چشم میخورد.

جشن طلاق

همانطور که در این کشور برای پیوند ازدواج مراسمی باشکوه برگزار می‌کنند، در زمانی که حس کنند ازدواجشان در خطر است و ادامه آن مقدور نیست نیز با بله گفتن آن را به اتمام می‌رسانند. زوج‌های ناراضی پیش از آنکه به صورت رسمی طلاق بگیرند و پای برگه طلاق را امضا کنند، در این مراسم باشکوه و عجیب با صدای بلند «بله» جدایی را می‌گویند و با سرور و شادی به برپایی جشن می پردازند.

در این مراسم عجیب حلقه‌های ازدواج خود بر روی میزی می‌گذارند و با چکش شروع به شکستن آن می کنند.

کدخبر: 713797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟