عکس لیلا بلوکات در آسانسور

لیلا بلوکات ستاره سینما و تلویزیون ایران است.لیلا بلوکات چندی پیش به بیماری کرونا مبتلا شد.لیلا بلوکات با حال وخیم از مردم خواسته بود برایش دعا کنند.لیلا بلوکات خواهری بسیار شبیه به خودش دارد و لیلا بلوکات هم اکنون ساکن اقدسیه است.
به گزارش رکنا، عکس جدیدی همراه دوستش منتشر کرد.

لیلا بلوکات

شایعه رابطه با یک والیبالیست

لیلا بلوکات شایعه ارتباطش با یک والیبللیست را بدترین شایعه درباره می‌داند که خاطرش را مکدر کرد.او در این باره گفت: ارتباط من با یک والیبالیست، البته بد نیست به این نکته اشاره کنم، چون من آدم ورزشی هستم، قطعا باافراد ورزشی زیادی در ارتبال خواهم بود، والیبالیست، فوتبالیست، حتی کشتی گیر و… این رفت و آمدها باعث شده تاشایعاتی به وجود بیاید.

دلیل دیگر شیوع این حرف و حدیث‌ها درباره من به دلیل خیریه‌هایی است که راهاندازی کرده‌ام و از افراد ورزشی و دیگران کمک خواسته‌ام تا در این کار پسندیده با من همراه باشند.

لیلا بلوکات

شایعه‌ای دیگر این که من با یکی از بچه‌های تیم والیبال ازدواج کرده ام! و به علت اینکه با آقای علی کریمی برای کارهای خیریه پیشتر در ارتباط و تعامل هستم، شایعه شده بود با ایشان دوست هستم و …

به دلیل روابط کاری ام، با آدم‌های گوناگونی در ارتباط هستم. قطعا این بدان معنی نیست که با هر کسی اسلام و احوالی پرسی می‌کنم، رابطه دارم و قرار است ازدواج کنم!

منبع: وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 713156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟