فیلم از لیلا بلوکات + بیوگرافی
حجم ویدیو: 2.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران است . لیلا بلوکات بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون تحصیل کرده رشته کارشناسی فرش است. لیلا بلوکات یک والیبالیست و سوارکار حرفه ای است. لیلا بلوکات دو خواهر و یک برادر دارد و هم اکنون ساکن اقدسیه است.

به گزارش رکنا، لیلا بلوکات بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون ویدیوی از هم خوانی خودش با گروهی از خوانندگان خیابانی منتشر کرد.قابل توجه دوستانی که گلایه مند هستن که با مردم خوزستان همدرد نیستم،گویا پیج بنده و استوریهای بنده رو مشاهده نمیکنید از روز اول همراه بودم و هنوزم هستم و از هیچ چیزی دریغ نکردم و تعدادی دستگاه اکسیژن هم تهیه شده برای اون منطقه بجای نذر قربانی عید قربان،پس قضاوت نفرمائید سپاس

لیلا بلوکات

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.لیلا بلوکات درشتة کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.لیلا بلوکات با تعدادی از هنرمندان و بازیگرن به سفر معنوی حج رفته و فوق العاده به ورزش علاقه مند است. او  گفته:من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم.

لیلا بلوکات

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 706976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟