عکس عجیب  رضا کیانیان 150 میلیون تومان فروخته شد ! + عکس

رضا کیانیان یکی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون است. رضا کیانیان علاوه بر بازیگری، نویسنده نیز است. رضا کیانیان یکی از بازیگران کم حاشیه در اخبار چهره ها محسوب می شود. اتفاق عجیب برای رضا کیانان اخیرا مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. عکسی که رضا کیانیان گرفت در یک حراجی 150 میلیون تومان به فروش رفت.

به گزارش رکنا؛ در ادامه عکسی که 150 میلیون تومان به فروش رفت را مشاهده می کنید..

رضا کیانیان

عکس سه لته ای از رضا کیانیان از مجموعه «او می رود دامن کشان» ۱۵۰ میلیون تومان فروخته شد.

چهاردهمین حراج تهران که به دلیل محدودیت های کرونا یک بار به تاخیر افتاده بود، سرانجام با حضور تعداد اندک علاقه مندان در سالن حراج و پخش زنده اینترنتی برگزار و همه ۱۲۰ اثر آن فروخته شد. با توجه به اختصاص این حراج به هنر معاصر، بسیاری از هنرمندان حاضر در حراجی جوان بودند و متولدین اواخر دهه  ۵۰ و اوایل دهه ۶۰ حضوری چشمگیر داشتند.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در حراج چهاردهم تهران آن بود که تعداد زیادی از آثار ارائه شده سال ۱۴۰۰ خلق شده بودند و تنها چند ماه از تولید آنها می گذشت. در حراج چهاردهم ۸ اثر میلیاردی شد و در نهایت فروش کلی ۴۲ میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان به دست آمد. گران ترین اثر چهاردهمین حراج تهران متعلق به رضا درخشانی بود و «روز و شب را می شمارم، روز و شب» که ۳ تا ۴ میلیارد تومان برآورد قیمت شده بود، ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان چکش خورد.

در رتبه دوم اثری از وای. زی.کامی (کامران یوسف زاده) با عنوان «گنبد آبی » قرار گرفت که ۴ میلیارد و شش صد میلیون تومان فروخته شد. اثری از فرهاد مشیری با عنوان «ما، رزها» با قیمت ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در رتبه سوم قرار گرفت. پس از آن تابلوی «امپراتور مطرود» اثر واحد خاکدان قرار گرفت که یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان چکش خورد.

این مطلب مربوط به گروب وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 713089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟