فیلم نگران کننده از  شقایق دهقان بعد از طلاق  ! / او چه گفت؟!
حجم ویدیو: 4.67M | مدت زمان ویدیو: 00:01:56

شقایق دهقان زادهٔ ۴ اسفند ۱۳۵۷ بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است. همسر سابق شقایق دهقان مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنهٔ تلویزیون است. عمده فعالیت شقایق دهقان در مجموعه تلویزیونی‌های نود شبیِ مهران مدیری است. شقایق دهقان اخیرا برای سه بار به کرونا مبتلا شده بود. شقایق دهقان پس از گذراندن دوره بیماری خود با انتشار پستی در فضای مجازی از تجریبیاتش در برابر کرونا نوشت.
به گزارش رکنا،شقایق دهقان بازیگر مشهور سینما و تلویزیون کشورمان یکی از هنرمندانی است که برای سومین بار به بیماری کرونا مبتلا شد و با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش از وضعیت بیماری خود گفت.این بانوی هنرمند کشورمان که این روزها سریال قبله عالم با نقش آفرینی او در شبکه نمایش خانگی پخش می شود پس از بهبود بیماری خود، یادداشتی را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت.

شقایق دهقان با انتشار عکسی از خود در اینستاگرامش عنوان کرد:

شقایق دهقان

    من برای اولین بار در بهمن ماه سال نود و هشت دچار این ویروس شدم که اون زمان نمیدونستیم چیه و چند ماه بعد طبق آزمایشی که دادم مشخص شد این بیماری رو داشتم ، حدود ده ماه بعد، آذر ماهِ سال نود و نه با علائم مشابه تست دادم که مثبت بود و بار سوم در طی یک ماه گذشته که خیلی سخت بود اما تمام شد.

    _بنده سفر تفریحی نمیرم، مهمونی نمیرم ، ماچ و بوسه نمیکنم ، ماسک هم میزنم، دوتا روی هم، ممنون از توصیه هاتون!!

    _کما کان سرم نیست!!. واکسن نیست ، تخت نیست ، جا نیست ، دارو نیست ، کوفت نیست، زهرمار نیست، کادر درمان از خستگی در حال متلاشی شدن است و آدما دسته دسته میمیرن!

    _اینکه فکر کنی میمیری و نمیمیری خودش یه جورایی تولد دوباره است!

    _از همه ی همدردی ها در این مدت ممنونم ، از لطفتون و از توجه اتون خیلی ممنونم

    _من زنده ام و از تمام آنچه که در انحصار مردم زنده ست، بهره خواهم برد.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 712554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟