علت مجرد ماندن مهرانه مهین ترابی در 62 سالگی / حسرت مادر شدن! + عکس

مهرانه مهین ترابی بازیگر زن ایرانی است. مهرانه مهین ترابی بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون است. مهرانه مهین ترابی جزو بازیگران زن ایرانی است که ازدواج نکرده است. مهرانه مهین ترابی در سریال خانه سبز بازی می کرد. مهرانه مهین ترابی به تازگی علت مجرد ماندنش را فاش کرد.

به گزارش رکنا، مهرانه مهین‌تُرابی (زاده ۲۰ مرداد ۱۳۳۶ در کرج) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

زندگی هنری مهرانه مهین ترابی

مهین‌ترابی اصالتاً تفرشی و دارای کارشناسی بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. نخستین تجربه بازیگری او در تئاتر تله نوشته محسن یلفانی و به کارگردانی دیانا در سال ۱۳۵۶ بود.

وی با فیلم گلبهار به کارگردانی تهمینه اردکانی در سال ۱۳۶۵ به سینما آمد و با مجموعه تلویزیونی مش خیرالله صندوقچه اسرار در سال ۱۳۷۰ وارد تلویزیون شد و با نقش آفرینی در مجموعه‌های همسران و خانۀ سبز به اوج محبوبیت رسید.

زندگی شخصی مهرانه مهین تراپی

مهین‌ترابی فرزند چهارم یک خانواده هفت نفری است و جز او کسی در خانواده فعالیت هنری ندارد. او مجرد است و در پاسخ به این پرسش که چرا ازدواج نکرده‌ گفت: «ازدواج را دوست داشتم اما باید تنها می‌ماندم. من هم عاشق فرزند هستم و دوست دارم برای افراد خانواده‌ام آشپزی کنم. اما از آنجا که بازیگری وجودم را ساخته بود نمی‌توانستم به راحتی از حرفه‌ام بگذرم».

منبع: مه شو

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده است و فقط جنبه سرگرمی دارد

 

 

کدخبر: 711930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟