هانیه توسلی در برابر شوهر آمریکایی اش + عکس

هانیه توسلی بازیگر نامدار کشورمان است. نقش آفرینی هانیه توسلی در سریال تلویزیونی وفا در نقش وفا بسیار درخشان بود. هانیه توسلی به گربه علاقه زیادی دارد و خودش گربه خانگی داشته است. هانیه توسلی در تئاتر نیز به اجرا می پردازد. اما ماجرای همسر آمریکایی هانیه توسلی چیست؟

همسر امریکایی هانیه توسلی

مدتی قبل در شبکه های اجتماعی شایعه ای قرار گرفت که گفته می شد هانیه توسلی با یک سرباز امریکایی ازدواج کرده است. بعد از بررسی های ما مشخص شد او در یک تئاتر بازی کرده است که در آن تئاتر همسر یک فرد آمریکایی است.

هانیه توسلی و کیومرث مرادی

هانیه توسلی و کیومرث مرادی

نام آن تئاتر نامه های عاشقانه از خاورمیانه به کارگردانی کیومرث مرادی بود و هانیه توسلی نقش زنی را بازی می کند که همسر یک سرباز امریکایی است و برای پیدا کردن همسرش که در افغانستان است به کشور افغانستان می رود.

همسر هانیه تویلی

هانیه توسلی ازدواج کرده است؟

در مورد ازدواج خانم هانیه توسلی شایعه های زیادی شده است که هیچ کدام صحت ندارند و مجرد است. وی گفته است ممکن است هیچ وقت فرزندی را به دنیا نیاورد.

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در همدان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

هانیه توسلی در خانواده ای نسبتاً پر جمعیت متولد شد. پدرش نادر نقی توسلی سرهنگ ژاندارمری اکنون در قید حیات نمی باشد و مادرش خانه دار است. هانیه دارای چهار خواهر است که هر کدام در کار و رشته ای فعالیت می کنند. یکی از خواهرها مهسا نام دارد و جراح مغز است ، خواهر دیگرش هدیه در آمریکا به خوانندگی مشغول بوده و کوچکترین خواهر طراحی شهر خوانده است. خود هانیه توسلی علاوه بر بازیگری به عکاسی و نقاشی علاقه ی بسیاری دارد.

منبع : پاتوق آنلاین

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 710530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟